موبایل

شایعاتی راجب گوشی جدید وان پلاس

OnePlus 10 پرو در حال حاضر رسمی و در حال فروش در چین است، اما در حالی که ما در انتظار آن دستگاه هستیم تا برای جهان غرب تایید و اعلام شود، شایعاتی راجب گوشی OnePlus 10 Ultra می شنویم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ از این دستگاه  انتظار می رود که با یک سیستم دوربین بسیار جذاب تر آمده و به عنوان یک رقیب به گلکسی S22 اولترا شناخته خواهد شد. بنا به گزارش ها، این گوشی از هر دو فناوری های Oppo و OnePlus استفاده می کند. برای یادآوری، Oppo در حال حاضر مالک OnePlus است.

در حال حاضر، یک تصویر کشف شده توسط ظاهر نشان می دهد که این تلفن به OnePlus 10 پرو شباهت زیادی دارد؛ اما اینطور که به نظر می آید OnePlus 10 اولترا در صفحه پشتی خود قاب مستطیلی دارد که دوربین در آن قرار گرفته است.

تا به حال، این شرکت تنها لنز تله فوتو را بر روی گوشی های خود قرار داده است، اما با توجه به دانش گسترده Oppo در بخش دوربین پریسکوپ، به نظر می رسد OnePlus در پی گذاشتن آن در دستگاه های خود است.

شایعات می گویند OnePlus 10 اولترا می تواند در نیمه دوم سال منتشر شود، زمانی که OnePlus معمولا دستگاه های جدید خود را به نمایش می گذارد؛ اما این مورد در سال 2021 اینطور نبود، پس ممکن است امسال هم تاریخ رونمایی فرق کند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا