موبایل

صادرات 169 میلیون گوشی هوشمند به هند در سال 2021

محموله های گوشی های هوشمند در هند در سال 2021 به 169 میلیون دستگاه رسید که بالاترین مقدار آن تا کنون است. طبق تحقیقات Counterpoint، ارزش کل بازار 38 میلیارد دلار برآورد شد که نشان دهنده رشد سالانه 27 درصدی است. تقاضا در سه ماهه چهارم بیشتر از عرضه بود که منجر به کاهش 8 درصدی ارسال در مقایسه با مدت مشابه در سال 2020 شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ شیائومی با 24 درصد سهم بازار خود پیشتاز آشکار در هند بود و همچنین به لطف رشد 258 درصدی در سال به بالاترین سطح خود در بخش پریمیوم رسید. سامسونگ با 18 درصد سهام در جایگاه دوم و vivo با سهم 15 درصدی جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

شرکت Realme به رشد خود ادامه داد و 14 درصد از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داد، در حالی که بالاترین سهم رشد را با 20 درصد سالیانه داشت و همچنین توانست به رتبه دوم در سه ماهه چهارم صعود کند.شرکت Oppo با سهم 10 درصدی خود به رتبه پنج برتر رسید و همچنین سریع ترین برند در حال رشد در بخش پریمیوم بود.

اپل به لطف تقاضای زیاد برای سری آیفون 12 و 13، سهم 44 درصدی در بخش پریمیوم را به خود اختصاص داد و در عین حال کمپین «ساخت هند» خود را نیز گسترش داد. وان پلاس به مرز 5 میلیون محموله رسید و رشد 59 درصدی را که عمدتاً ناشی از سری Nord بود، داشت.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا