موبایل

پیکسل 4a به طور کامل از رده بندی خارج شد

پس از فروش رفتن کامل این گوشی برای چند هفته در فروشگاه گوگل، گوگل پیکسل 4a به طور رسمی دیگر در فروشگاه گوگل موجود نیست.

گوگل پیکسل 4a پس از چند ماه تأخیر در آگوست 2020 منتشر شد؛ در ابتدا انتظار می رفت در آوریل یا می همان سال وارد بازار شود. این گوشی فقط دارای اتصال 4G و صفحه نمایش 5.8 اینچی کوچکتر بود و چیپست میان رده Snapdragon 730G به آن عمر باتری ای عالی می داد؛ پیکسل 350 دلاری برای زمان خودش شگفت انگیزی بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ پیکسل 4a آخرین پیکسل گوگل بود که به بازارهای بیشتری منتشر شد. با شروع پیکسل های 5G، گوگل انتشار خود را به شدت به بازارهای کلیدی از جمله ایالات متحده و ژاپن محدود کرد. کمبود رقیب جهانی و محدودیت های زنجیره تامین، تولید و فروش پیکسل های کافی را برای گوگل دشوارتر کرد.

گوگل پیکسل 5a5G ارزان ترین پیکسل مورد ارائه گوگل در حال حاضر است. برای خرده فروشی قیمت 449 دلاری و اگر آن را با اشتراک اکانت گوگل خود بخرید می توانید هزینه 299 دلار بپردازید. به هر حال، از گوگل انتظار می رود دستگاه تاشو خود را در سال جاری راه اندازی کند؛ اما ما انتظار دیدن پیکسل 6a را هم، در همین سال داریم. با توجه به زمان بندی قبلی خود در رونمایی از دو سری پیکسل قبلی، ممکن است راه اندازی این پیکسل هم در ماه اوت باشد، هر چند شایعات به انتشار در ماه می اشاره کرده اند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا