تکنولوژی

اپ استور اپل گزینه ی برنامه لیست نشده را اضافه می کند

اپل اکنون از برنامه های فهرست نشده در اپ استور خود پشتیبانی می کند؛ البته اینها فقط با یک لینک مستقیم قابل کشف خواهند بود و در پلتفرم برای عموم در دسترس نخواهند بود. اپل تصور می کند که این برنامه ها برای مخاطبان محدودی مانند کارمندان، دانش آموزان یا شرکت کنندگان در کنفرانس مورد استفاده قرار گیرد و برنامه های جدید از طریق پلتفرم Apple School Manager و Apple Business Manager در دسترس خواهند بود. برنامه‌های فهرست نشده همچنان باید توسط تیم بررسی برنامه اپل تأیید شوند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ برنامه های لیست نشده نیاز به “آماده سازی برای توزیع نهایی” و قبل از اینکار قابل دسترس نخواهند بود. توسعه دهندگانی که برنامه های آنها در حال حاضر در لیست اپ استور ذکر شده اند و می خواهند نسخه های لیست نشده داشته باشد، به سادگی فقط نیاز به ارسال یک درخواست جدید برای یک نسخه لیست نشده دارند.

برنامه هایی که تنها برای رفتن بر روی برنامه های Apple Business Manager و یا پلتفرم های School Manage تایید شده اند، نیاز به انجام دادن کارهایی اضافی مانند ایجاد یک رکورد برنامه جدید در اپ استور، آپلود دوتایی، و سپس تنظیم روش آپلود برای عموم قبل از تکمیل فرم درخواست لیست نشده است. اپل همچنین توصیه می کند که کاربران از مکانیزمی بر روی برنامه های خود استفاده کند که از استفاده غیرمجاز جلوگیری کند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا