موبایل

ردمی Note 8 Pro با بزرگ نمایی 25 برابری

البرز فاوا نیوز؛ چند پیش بود خبری در مورد خانواده ی ردمی Note 8 منتشر شد که نشان می داد این گوشی ارتقاء های زیادی نسبت به نسل قبل خود دارد. مخصوصاً در زمینه ی دوربین که از سنسور ساخت سامسونگ بهره می برد.
امروز نیز پستر هایی منتشر شد که نشان می دهد این دوربین 64 مگاپیکسلی توانایی بزرگ نمایی تا 25 برابر را داراست. این پستر که عکس از یک پرنده می باشد دارای کیفیت مطلوبی می باشد. زوم 25 برابری که روی این عکس اعمال شده است تصویری از یک پر این پرنده می باشد که نسبت به زوم اعمال شده کیفیتی بسیار عالی دارد.

این شرکت در ادامه اضافه کرد که دوربین 64 مگاپیکسلی این اسمارتفون قابلیت ثبت تصاویر با رزولوشن 9248 در 6936 را دارد که این عدد خیلی، خیلی بزرگ تر از رزولوشن 2K ( دو برابر فول اچ دی) می باشد؛ رزولوشنی که این دوربین تصاویر را با آن ثبت می کند، چیزی در حدود دو برابر 8K می باشد که دوربین به کار رفته در اسمارتفون های هیچ شرکتی قادر به تصویر برداری با این کیفیت نیست.

البته از آن جایی که چیپست به کارفته در این گوشی ها (Helio G90T) طراحی شده برای بازی می باشد، به احتمال بسیار زیاد فقط نسخه ی Note 8 Pro از دوربین 64 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.
هفته ی دیگر این دو گوشی پر خبر و سروصدا به صورت رسمی معرفی می شوند اما انتظار می رود اطلاعات تکمیلی توسط سازنده تا هفته ی بعد در دسترس قرار گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا