تکنولوژی

حمایت صندوق نوآوری از حضور شرکتهای دانش بنیان در اینوکس

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از تشکیل پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش خبر داد و گفت: این صندوق از حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه حمایت می‌کند.

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ دکتر سیاوش ملکی فر با اشاره به برگزاری ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی همزمان با یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری در روزهای ۲۷ تا ۳۰ آبان ماه در جزیره کیش، افزود: دسته‌ای از خدمات صندوق نوآوری خدمات توانمندسازی است که به صورت بلاعوض و در بخش های مختلف ارائه می شود که از آن جمله می توان به حمایت صندوق از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه اینوکس اشاره کرد.

وی اظهار کرد: برای حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و نمایشگاه‌های خارجی، صندوق تا ۷۰ درصد هزینه‌های ساخت و اجاره غرفه را به صورت حمایت بلاعوض به شرکت‌ها پرداخت می‌کند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی خاطر نشان کرد: در این راستا، شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در نمایشگاه اینوکس می‌توانند علاوه بر استفاده از این خدمت، با حمایت ۹۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب پاویون شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه حاضر شوند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین شرکت‌ها می‌توانند برای قراردادهایی که در حاشیه این نمایشگاه با مشتریان خود منعقد می‌کنند، از تسهیلات سه ساله لیزینگ با نرخ ۹ درصد تا سقف ۷۰ درصد مبلغ قرارداد بهره‌مند شوند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از تشکیل پاویون شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور در جزیره کیش خبر داد و یادآور شد: علاقه‌مندان برای حضور در این پاویون و استفاده از تسهیلات نمایشگاهی صندوق نوآوری می‌توانند تا ۵ آبان تقاضای خود را از طریق وبگاه مجری برپایی پاویون به این نشانی ثبت کرده و در فهرست متقاضیان این حمایت‌ها قرار گیرند.

به گفته وی شرکت‌های دانش بنیان متقاضی دریافت حمایت‎های بلاعوض به منظور حضور مستقل در این نمایشگاه نیز می‎توانند از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی درخواست خود را ثبت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا