موبایل

اولین گوشی اندرویدی با شارژر بی‌سیم مغناطیسی در راه است

کمپانی ریلمی که یکی از معروف‌ترین برندهای چینی در بازار گوشی‌های هوشمند است، به تازگی در حساب توییتر خود تیزری از محصول جدیدش منتشر کرده که به ادعای خودش، اولین گوشی اندرویدی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی است و ریلمی فلش (Flash) نام دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ وب‌سایت GSMArena در گزارشی که از این گوشی منتشر کرده است به بررسی این تیزر و ارائه‌ی اطلاعات و تصاویر بیشتر از آن پرداخته و اعلام کرده که این گوشی از شارژر بی‌سیم مغناطیسی جدیدی به نام MagDart استفاده می‌کند.

سیستم شارژ بی‌سیم مغناطیسی ریلمی فلش، این گوشی را به اولین گوشی اندرویدی تبدیل می‌کند که از این تکنولوژی که مشابه طرح اپل برای شارژر مگ‌سیف (MagSafe) است بهره‌مند خواهد شد.

شارژر مغناطیسی MagDart ریلمی با اتصال بی‌سیم به قاب پشتی ریلمی فلش و بدون نیاز به هرگونه کابل، می‌تواند با سرعتی بیش از ۱۵ وات این گوشی را شارژ کند که از شارژر مگ‌سیف اپل سریع‌تر است. با توجه به گزارش‌های منتشر شده، در واقع شارژر مغناطیسی ریلمی در زمان عرضه سریع‌ترین شارژر مغناطیسی موجود خواهد بود.

شارژر بی‌سیم مغناطیسی

بر خلاف مگ‌سیف، MagDart طراحی حلقوی و باریک نخواهد داشت، اما ظاهرا از آلومینیوم یکپارچه ساخته شده است.

ریلمی فلش به جز کسب عنوان اولین گوشی اندرویدی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی، پرچم‌دار قدرتمندی هم به شمار می‌آید. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۸۸ به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و اندروید ۱۱ با رابط کاربری Realme UI 2.0 مجهز خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا