موبایل

گوشی ZTE Axon 30 5G با نسل دوم دوربین زیر نمایشگر معرفی شد

سال گذشته شرکت ZTE اولین گوشی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را معرفی کرد و ساعاتی قبل جانشین این گوشی با نام Axon 30 5G رونمایی شد که از نسل دوم فناوری دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶.۹۲ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن FHD+ است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ دوربین زیر نمایشگر Axon 30 مبتنی بر سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است و حالا ZTE به لطف اتخاذ رویکرد جدید برای نمایشگر موفق شده تراکم پیکسلی بخش قرار گرفته بر روی دوربین را از ۲۰۰ به ۴۰۰ پیکسل در اینچ برساند. این شرکت می‌گوید با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر، دوربین سلفی این گوشی نور بیشتری دریافت می‌کند و در نتیجه قادر به ثبت عکس‌های سلفی بهتری است. همچنین این دوربین از قابلیت ترکیب ۴ در ۱ پیکسل‌ها استفاده می‌کند که همین کار تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت تصاویر دارد.

در پنل پشتی برای دوربین اصلی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی استفاده شده و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند. پردازش‌های این گوشی بر عهده‌ی چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ است و کاربران از بین ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم می‌توانند دست به انتخاب بزنند. انرژی گوشی Axon 30 از طرف باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۵۵ وات پشتیبانی می‌کند.

ZTE Axon 30 5G

ارزان‌ترین مدل این گوشی با قیمت ۳۳۸ دلار از تاریخ ۳ آگوست (۱۲ تیر) راهی بازار چین می‌شود که از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گران‌ترین مدل این گوشی که دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است ۴۷۶ دلار قیمت دارد. طبق اعلام ZTE این گوشی راهی بازارهای جهانی هم خواهد شد ولی در مورد قیمت جهانی این گوشی و تاریخ عرضه‌ی آن در بازارهای موردنظر هنوز جزئیاتی اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا