گیمویدئو

بازی Hohokum بالاخره به کامپیوتر آمد

استودیوی Honeyslug و کمپانی Annapurna Interactive به تازگی از عرضه‌ی بازی ماجراجویی Hohokum روی رایانه‌های شخصی خبر داده‌اند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ این بازی در ابتدا توسط سونی برای پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ویتا در ۱۲ آگوست ۲۰۱۴ منتشر شد. در این اثر بازیکنان باید نقش یک کرم کوچک کنجکاو مانند یک بادبادک سرگردان در آسمان را بر عهده گرفته و به دنیاهای رنگارنگ و کنجکاوی در انتظار کشف شدن هستند، سفر کنند. در این میان می‌توانند با شخصیت‌ها و محیط‌ها تعامل داشته تا اسرار آن‌ها را کشف کنند. در حالی که اهداف و فعالیت‌هایی برای انجام دادن وجود دارد، با این حال بازی مکانی برای سرگرم‌ شدن و پرسه زدن است.

این بازی توسط استودیوی بریتانیایی Honeyslug با همکاری طراحی با نام ریچارد هاگ و استودیوی سانتا مونیکا در سال ۲۰۰۸ توسعه یافته است. هاگ و ریکی هاگت از Honeyslug که یکدیگر را به دلیل ساخت موسیقی می‌شناختند، در نهایت به ساخت یک بازی با همکاری یکدیگر علاقه‌مند شدند. آن‌ها می‌خواستند که اثری را مانند یک بادبادک سرگردان تولید کنند که در آن اهداف مرسوم بازی‌های ویدیویی مانند چالش پیشروی یا ماموریت‌های مشخص وجود نداشته باشد. اولین بخش‌های بازی شامل تصاویر انتزاعی بودند، با این حال ریچارد هاگ و ریکی هاگت به موزه‌های رایگان لندن رفته و در کنار آن از شهر پورتمیریون و فرهنگ‌های بومی آن الهام گرفتند.

بازی Hohokum بالاخره به کامپیوتر آمد

در نهایت بازی پس از ۶ سال توسعه منتشر شد و نمرات قابل قبولی را دریافت کرد. منتقدان از کارگردانی هنری بازی و موسیقی آن قدردانی کردند، اما گیم‌پلی آن را چندان جذاب به شمار نیاوردند. به طور کلی از نکات کلیدی بازی می‌توان به یک جهان گسترده با تعداد زیادی شخصیت و المان‌های متنوع برای تعامل اشاره کرد. از غواصی با موجودات دریایی گرفته تا پرواز با بادبادک‌ها، هر مکان دارای اهداف، فعالیت‌ها، تعاملات و اسرار خود است و هیچ دو مکانی شبیه به هم نیستند.

بازی Hohokum هم اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار روی پلتفرم استیم قابل خرید است. این بازی همچنین در باندل کمپانی Annapurna Interactive که از ۲۳ بازی نظیر Stray ،Telling Lies ،Flower و غیره تشکیل شده و با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه شده، قرارگرفته است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا