فناوری اطلاعات

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ با معرفی برگزیده ها پایان یافت

یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) با حضور ۴۰۰ استارت اپ و شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس از بیستم آغاز بکار کرد و امروز به پایان رسید.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، نمایشگاه اینوتکس یک رویداد فناورانه و نوآورانه است که هر ساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه اینوتکس تلاقی سه ترند برتر زیست بوم نوآوری و فناوری، سرمایه گذاران و صنایع است.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ از بیستم اردیبهشت در پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد و تاامروز ادامه داشت.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر و با حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی، استارتاپ، شتاب دهنده، شرکت فناور مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد برپا و جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه به بازدیدکننده های حضوری و برخط ارایه شد.

هر ساله به منظور توسعه مشارکت و همکاری های فناورانه، تشویق جوانان به کارآفرینی و نیز فرهنگسازی سرمایه گذاری در حوزه های نوآورانه، رویدادها و بخش های جانبی متعددی در کنار این نمایشگاه برگزار می شود.

امسال نیز در این نمایشگاه بخش های جانبی و رویدادهای متنوعی از قبیل Pitch INOTEX رقابت استارتاپ ها در ITJ شهر مختلف در حضور سرمایه گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران و رقابت فینال همزمان با نمایشگاه که رقابت نهایی در روزهای نمایشگاه برگزار شد.

امسال برای چهارمین دوره رویداد اینوتکس پیچ که رقابت استارت اپ‌ها در حضور سرمایه‌گذاران و امتیازدهی به آنان توسط داوران مطرح ایرانی و بین‌المللی است برگزار شد.

مرحله اول این رقابت‌ها در استان‌های تهران، فارس، کرمانشاه، زنجان، سمنان و قم و آذربایجان غربی در چند ماه گذشته برگزار و ۱۶ تیم برتر این رقابت‌ها برای حضور در مرحله نهایی مشخص شدند.

در این رقابت ۱۶ تیم شرکت کردند که در مرحله نهایی رقابت‌ها یک استارت آپ از تهران پیروز شد.

در نهایت برندگان نهایی این رقابت‌ها علاوه بر دریافت جوایز نقدی و تسهیلات ۵ میلیارد ریالی جهت شرکت در رویداد Sevan Startup Summit ارمنستان نیز از حمایت دبیرخانه رویداد اینوتکس بهره‌مند خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا