موبایل

قیمت و زمان رونمایی پیکسل نوتپد گوگل

نه چندان دور گزارش شد که اولین گوشی تاشو گوگل که ظاهرا با نام پیکسل نوتپد شناخته خواهد شد، ارزان تر از آخرین گوشی قابل خم شدن سامسونگ به نام Galaxy Z Fold 3 خواهد بود و اکنون از قیمت آن رونمایی شده است.

9to5Google از دو منبع فهمیده است که گوگل قیمت حدود 1400 دلار برای اولین پیکسل تاشو خود در نظر گرفته که آن 400 دلار ارزان تر از  Fold 3که 1,799.99 دلار است، می شود؛ در حالی که ممکن است در نگاه اول زیاد به نظر می رسد، به خاطر داشته باشید که گوشی های تاشو نیاز به قطعات پیچیده ای دارند که معمولاً پرهزینه تر هستند؛ که توضیح می دهد چرا اولین محصول از گوشی های تاشو منتشر شده توسط سامسونگ و هوآوی در سال 2019 حدود 2،000 دلار بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ سامسونگ احتمالا موفق شده است قیمت را به دلیل چیزی به نام اقتصادهای مقیاس پایین بیاورد که به گفته آن هزینه های تولید با افزایش حجم تولید پایین می رود. بنابراین، کمی سخت است که درک کنیم گوگل چگونه قیمت 1400 دلار را برای پیکسل نوت پد هدف قرار داده است؛ اما از طرفی این قیمت گذاری هم غیرممکن نیست، با توجه به اولین تلفن تاشو Oppo که هزینه ای معادل 1،200 دلار داشت.

انتظار می رود پیکسل نوت پد جنبه مربعی مانند Oppo به جای جنبه بلندتر Fold 3 داشته باشد، که می تواند نوشتن بر روی صفحه نمایش را راحت تر کند.

پیش از این گزارش شده بود که پیکسل نوت پد در ابتدا تنها در آمریکا در دسترس خواهد بود و گزارش امروز می گوید که این دستگاه تا پایان سال ۲۰۲۲ در سطح بین المللی منتشر خواهد شد.

ترجمه:مهتا حیدری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا