تکنولوژی

اپل به مناسبت ولنتاین ویژگی های جدیدی اعلام می کند

روز ولنتاین ممکن است در 14 فوریه ، اما ماه عشق آمریکا از همین الان شروع شده است و اپل هم به این مناسبت تغییراتی را در پیش گرفته است.

نیازی به گفتن نیست، همه کارهای ویژه ماه عشق اپل مربوط به سلامت است، و اپل واچ به طور خاص چند ویژگی جدید برای تشویق کاربران به بلند شدن و حرکت گرفته است که همه با هدف داشتن بدن و ذهن سالم تر است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ برای شروع، اگر شما چالش جدید سلامت فعالیت در روز ولنتاین اپل را کامل کنید، یک برچسب iMessage سفارشی همراه با یک جایزه منحصر به فرد برنده می شوید. این چالش به هیچ وجه دلهره آور نیست؛ این فقط 30 دقیقه ورزش برای تکمیل حلقه فعالیت اپل است که شما را برنده این جوایز می کند.

به غیر از آن در تمام طول ماه، اپل از مجموعه ی ویژه برجسته تمرینات 30 دقیقه ای در برنامه تناسب اندام اپل برخوردار خواهد بود. تجربه چالش “زمان راه رفتن” که حدود همان زمان در سال گذشته رونمایی شد، در حال دریافت قسمت جدیدی با حضور ژرژ سنت پیر، قهرمان سابق هنرهای رزمی مختلط کانادایی است.

برای استفاده از این ویژگی ها، شما لازم است عضو اپل + شوید که با یک زمان رایگان سه ماهه و پس از آن با هزینه 9.99 دلار در ماه، همراه است.

ترجمه:مهتا حیدری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا