موبایل

اندروید 12 به گوشی های تاشو و Z Flip سامسونگ می آید

سامسونگ با به روز رسانی های اندروید ۱۲ مشکل داشته است است تا حدی که پیگیری گوشی هایی که در حال ارتقاء به آخرین نسخه سیستم عامل هستند سخت شده است. گوشی های تاشو این شرکت جزو اولین دستگاه هایی بودند که به روز رسانی را دریافت کردند، اما در حالی که بسیاری از مشتریان در حال حاضر از اندروید ۱۲ بر روی گوشی های تاشو سامسونگ خود لذت می برند، هنوز برخی هستند که به روز رسانی را دریافت نکرده اند.

ما خوشحالیم که اعلام کنیم مشتریان در ایالات متحده که صاحب گلکسی Z Flip 5G  هستند، به زودی قادر به به روز رسانی گوشی های تاشو خود به اندروید 12 خواهند بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ خبر بد این است که هر دو به روز رسانی شامل الگو های امنیتی دسامبر ۲۰۲۱ هستند، در حالی که بسیاری از گوشی های هوشمند سامسونگ در حال حاضر شروع به دریافت الگو های امنیتی فوریه ۲۰۲۲ کرده اند.

در اخبار دیگر، نسخه قفل شده گلکسی تاشو و گلکسی Z Flip (sans 5G) در حال حاضر به اندروید 12 در ایالات متحده به روز رسانی شده اند؛ به خاطر داشته باشید که هر دو گلکسی اشو و گلکسی Z Flip به روز رسانی شان شامل الگو های امنیتی ژانویه 2022 خواهند بود.

ترجمه:مهتا حیدری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا