گیمموبایل

استفاده از آیفون به عنوان کنترلر بازی‌های نتفلیکس در تلویزیون ممکن می شود

در سال 2021، نتفلیکس یک حرکت شگفت‌انگیز انجام داد و بازی‌های موبایل را در پلتفرم خود ادغام کرد. نتفلیکس گیمز یک سرویس بازی جدید بود که توسط نتفلیکس راه اندازی شد و به مشترکین اجازه می داد مستقیماً در برنامه نتفلیکس به بازی ها دسترسی داشته باشند و بازی کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ از هم‌اکنون، این سرویس مجموعه‌ای از بازی‌های موبایلی را ارائه می‌دهد که می‌توان آن‌ها را در دستگاه‌های iOS و Android بازی کرد. این بازی ها همراه با اشتراک نتفلیکس هستند و هیچ هزینه اضافی برای بازی آنها وجود ندارد. حتی پس از گذشت یک سال و نیم، این سرویس هنوز در مراحل اولیه خود است و باید دید نتفلیکس تا چه اندازه عرضه های بازی خود را گسترش می دهد و آیا در نهایت شامل بازی های کنسول یا رایانه شخصی می شود یا خیر.

با این حال، طبق آخرین گزارش ها، به نظر می رسد که علاقه مندان به بازی های نتفلیکس می توانند از آیفون خود برای اجرای بازی در تلویزیون خود استفاده کنند. نتفلیکس به نظر می رسد نتفلیکس برای افزایش محبوبیت بازی ها در پلتفرم های خود گام های فعالی برمی دارد. اخیراً، یک قطعه کد توسط نویسنده MacRumors، استیو موزر، مشاهده شد که به عملکرد این امکان اشاره دارد که به کاربر اجازه می‌دهد آیفون خود را به عنوان کنترل‌کننده برنامه تلویزیون نتفلیکس انتخاب کند.

شایان ذکر است که تاکنون بازی‌های نتفلیکس فقط بر روی دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس هستند، نه بر روی برنامه‌های مبتنی بر تلویزیون. این حرکت نشان می‌دهد که این شرکت ممکن است به دنبال راه‌اندازی بازی‌های جدیدتر باشد یا به سادگی خود را به عنوان یک پلتفرم اصلی‌تر برای بازی‌ها معرفی کند.

حتی ممکن است این سوال مطرح شود که چرا نتفلیکس تا این حد به انتشار بازی ها در پلتفرم خود تمایل دارد. خب، واضح است که این شرکت به دنبال گسترش پیشنهادات خود فراتر از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها است و گزینه‌های سرگرمی اضافی را برای مشترکین فراهم می‌کند. هدف نتفلیکس با ارائه بازی‌ها این است که کاربران را برای مدت طولانی‌تری با پلتفرم خود درگیر نگه دارد، که می‌تواند منجر به افزایش اشتراک و درآمد شود.

علاوه بر این، بازی‌ها ثابت کرده‌اند که یک نوع سرگرمی محبوب هستند و با افزایش بازی‌های موبایلی، ورود این پلتفرم به این بازار منطقی است. در نهایت، ارائه بازی‌ها ممکن است به نتفلیکس کمک کند تا خود را از رقبای خود متمایز کند و مخاطبان بیشتری را جذب کند. هیچ یک از رقبای آن، از جمله Prime Video و Disney Plus اقدامات مشابهی را انجام نمی دهند، بنابراین این شرکت ممکن است فقط در اینجا به دنبال چیزی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا