گیم

مایکروسافت بازیهای جدیدی را به Xbox گیم پس اضافه می کند

مایکروسافت در حال آماده شدن برای آوردن دسته ای از بازی های جدید در Xbox گیم پس خود است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این شرکت قصد دارد در طول این ماه تعدادی عناوین هیجان انگیز جدید را به این بازی اضافه کند. مایکروسافت بازی های جدیدی را به Xbox Game Pass می آورد این غول فناوری آمریکایی قرار است هشت بازی جدید را در کتابخانه وسیع بازی های ویدیویی خود در Xbox Game Pass وارد کند. این بازی ها تا نیمه اول این ماه اضافه خواهند شد.

همین دیروز (اول ژوئن 2023)، این برند دو عنوان را در گیم پاس به ارمغان آورد. در 30 ماه مه، شرکت Chicory: A Colorful Tale و Farworld Pioneers را معرفی کرد. و اکنون، Xbox Game Pass بازی Car Mechanic Simulator 2021، Slayers X: Terminal Aftermath: Vengeance of the Slayer و The Big Con را ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، مایکروسافت Amnesia: The Bunker و Hypnospace Outlaw را در 6 ژوئن اضافه خواهد کرد.

به طور مشابه، Rune Factory 4 Special and Stacking در تاریخ 8 ژوئن روی پلتفرم آورده خواهد شد. پس از آن، Dordogne در ژوئن به Xbox Game Pass اضافه خواهد شد. 13. از سوی دیگر، عناوین Bridge Constructor Portal، Chorus، Maneater، Mortal Shell، Serious Sam 4، و Total War: Three Kingdoms در تاریخ 15 ژوئن Game Pass را ترک خواهند کرد. بنابراین در چند هفته آینده، تعداد زیادی بازی وجود خواهد داشت. عناوین سرگرم‌کننده‌ای اضافه می‌شوند که گیمرها باید حتما آن‌ها را بررسی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا