موبایل

ارائه شدن Galaxy s11 با دوربین 108 مگاپیکسلی

البرز فاوا نیوز؛ این سنسور جدید کره ای ها با همکاری شرکت شیائومی توسعه یافته که همراه با قابلیت فیلم برداری با کیفیت 6K در پرچمدار جدید این شرکت استفاده خواهد شد.

البته به احتمال زیاد شرکت شیائومی اولین گوشی مجهز به سنسور 108 مگاپیکسلی خود را روانه ی بازار خواهد کرد، این شرکت چینی به طور قطعی از حضور گوشی هوشمند خود که مجهز به سنسور Isocell Bright HMX  می باشد تا قبل از سال 2020 خبر داد.

 این برای نخستین بار در طول تاریخ فناوری می باشد که شاهد فرا تر رفتن دوربین موبایل از 100 مگاپیکسل هستیم که اندازه ی عکس‌های به ثبت رسیده با  وضوح تصویر  12032 در 9024 پیکسل خواهد بود.

به گفته ی شیائومی می‌توان عکس‌هایی در ابعاد یک بیلبورد تبلیغاتی با آن به ثبت رساند؛ شیائومی همچنین معتقد است این سنسور توانایی گرفتن عکس‌هایی با کیفیت مطلوب حتی در نبود نور کافی را داراست که یکی دیگر از مزیت‌های بسیار مهم استفاده از سنسور Isocell Bright HMX در اسمارت فون ها می باشد.

این سنسور، حتی در زمان بزرگنمایی روی سوژه نیز قادر به ثبت تصویر در رزولوشن بالا خواهد بود و در زمان زوم دو برابری دوربین، رزولوشن نهایی عکس نهایتاً به 27 مگاپیکسل کاهش پیدا می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا