فناوری اطلاعات

به‌روزرسانی Google Bard (گوگل بارد) کیفیت و دقت جستجوهای محلی را بهبود می‌بخشد

Google Bard (گوگل بارد) یک پلت فرم نوآورانه و همه کاره است که توسط گوگل توسعه یافته است که دنیای نوشتن خلاق را متحول می کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ Google Bard (گوگل بارد) با قابلیت‌های پیشرفته پردازش زبان طبیعی خود، ابزاری قدرتمند برای تولید محتوای جذاب و جذاب در اختیار نویسندگان قرار می‌دهد.

طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، از جمله پیشنهادهای هوشمند برای قافیه‌ها، مترادف‌ها و انتخاب کلمات را ارائه می‌دهد که به کاربران کمک می‌کند مهارت‌های نوشتاری خود را افزایش دهند و پتانسیل خلاقانه خود را باز کنند. در تلاشی برای مقابله با چت‌بات‌های محبوب‌تر مانند ChatGPT و Bing Chat، این شرکت به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای Bard معرفی می‌کند و آخرین مورد با هدف دریافت پاسخ‌های مرتبط‌تر از Bard است.

Google Bard (گوگل بارد) همچنین با ارتقاء جدید با برخی از پیشرفت های رابط کاربری به روز شد پس از یک سری به‌روزرسانی‌های مهم در ماه می، Google Bard با ارائه پشتیبانی از مکان دقیق، به کاربران اجازه می‌دهد تا پاسخ‌های مرتبط‌تری را متناسب با محیط اطراف خود دریافت کنند، ماه ژوئن را آغاز می‌کند. این ویژگی جدید از ترکیبی از اطلاعات آدرس‌های خانه و محل کار حساب Google کاربران، آدرس IP و موقعیت مکانی دقیق دستگاه آن‌ها استفاده می‌کند تا نتایج جستجوی شخصی‌شده و خاص مکان را ارائه دهد.

با این به‌روزرسانی، Google Bard قصد دارد تجربه کلی جستجو را بهبود بخشد، اطلاعات بسیار هدفمندی را در مورد منطقه محلی خود به کاربران ارائه می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرند. مشابه نحوه عملکرد جستجوی Google، این به‌روزرسانی از کاربران می‌خواهد مجوز مکان لازم را در تنظیمات مرورگر یا دستگاه خود اعطا کنند. آخرین به روز رسانی Google Bard (گوگل بارد) نه تنها پشتیبانی از موقعیت مکانی دقیق را معرفی می کند، بلکه شامل چندین بهبود رابط کاربری نیز می شود.

در گوشه سمت چپ پایین رابط Bard، کاربران می توانند یک دکمه تم روشن/تاریک پیدا کنند. علاوه بر این، Bard اکنون شهر فعلی کاربر را همراه با توضیحی در مورد نحوه استخراج آن نمایش می‌دهد و بینشی جالب از الگوریتم‌های زیربنایی ارائه می‌دهد. اگر کاربران در ابتدا درخواست را رد کرده باشند، می توانند به راحتی با ضربه زدن روی گزینه “به روز رسانی مکان” موقعیت مکانی خود را به روز کنند.

این اخیراً از پشتیبانی مکان دقیق به Google Bard (گوگل بارد) به دنبال مجموعه ای از به روز رسانی هایی است که برای بهبود تجربه کلی کاربر ارائه شده است. همین هفته گذشته، Bard پشتیبانی از تصویر را معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد پاسخ‌های بصری را در کنار اطلاعات مبتنی بر متن دریافت کنند. علاوه بر این، در طول کنفرانس I/O 2023، گوگل مجموعه ای از ویژگی ها و پیش نمایش های جدید را به نمایش گذاشت که نشان دهنده تعهد آن به نوآوری و پیشرفت مستمر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا