تکنولوژی

شرکت لیوایز(Levi’s) از مدل های تولید شده با هوش مصنوعی استفاده می کند

 لیوایز اشتراوس به تازگی مشارکت خود را با استودیوی مدل دیجیتال مستقر در آمستردام Lalaland.ai برای معرفی مدل های مد تولید شده توسط هوش مصنوعی به عنوان بخشی از ابتکارات تنوع، حقوق صاحبان سهام، گنجاندن، و پایداری آن اعلام کرده است.
فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچیانا؛ Lalaland.ai با هدف ایجاد یک صنعت مد فراگیرتر و پایدارتر با ارائه مدل های بیش از حد واقع بینانه از انواع مختلف بدن، سنین، اندازه ها، و تن پوست، به مشتریان این امکان را می دهد که اقلام مد را بر روی افرادی که شبیه آنها هستند تجسم کنند.
 لیوایز تاکید کرده است که مدل های تولید شده توسط هوش مصنوعی مدل های انسانی را تکمیل خواهند کرد و به طور کامل جایگزین آن ها نمی شوند. این شرکت مد و فناوری را به عنوان یک هنر و علم می بیند و این مشارکت را فرصتی هیجان انگیز برای ایجاد تجربه مشتری متنوع تر و فراگیرتر می بیند.
در حالی که برندسازی لیوایز بر تعهد خود به تنوع، حقوق صاحبان سهام و گنجاندن تأکید دارد، برخی منتقدان اشاره کرده اند که حرکت به سمت مدل های تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند منجر به اتوماسیون این صنعت شود. با پیشرفت در عکاسی، هنر، و نوشتن تولید هوش مصنوعی، بسیار مهم است به بررسی انگیزه های شرکت ها زمانی که آنها ادعا می کنند به اولویت بندی تنوع و پایداری در حالی که تولید انبوه چیزی است که قبلا نیاز به کار انسان است.
 لیوایز همچنین در حال بازسازی نیروی کار شرکت های بزرگ خود برای صرفه جویی در سالانه تا ۱۰۰ میلیون دلار بوده است که منجر به از دست دادن حدود ۸۰۰ شغل شده است. در حالی که معرفی مدل های تولید شده توسط هوش مصنوعی در واقع ممکن است از تنوع و اهداف پایداری شرکت حمایت کند، ضروری است که تاثیر آن را بر کارگران انسانی و صنعت به عنوان یک کل در نظر ب گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا