تکنولوژی

رونمایی شیائومی از تلویزیون هوشمند Redmi Smart TV X43

شیائومی که سال گذشته از تلویزیون‌های هوشمند سری Redmi Smart TV X خود رونمایی کرده بود، حال یک مدل جمع و جورتر به این سری اضافه کرده است. این تلویزیون هوشمند که Redmi Smart TV X43 نام دارد، از خصوصیاتی تقریباً مشابه با دیگر همتایان خود برخوردار است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ نمایشگر تلویزیون هوشمند Redmi Smart TV X43 قادر است تصاویر را با پشتیبانی از HDR و با رزولوشن تا 3840 در 2160 پیکسل برای کاربران به نمایش بگذارد. پنل نمایشگر این تلویزیون همچنین از Dolby Vision، فناوری +HDR 10 و بیش از 85 درصد فضای رنگی NTSC پشتیبانی می‌کند.

شیائومی همچنین فناوری MEMC را نیز به ردمی اسمارت TV X43 افزوده تا در هنگام بازی یا تماشای مسابقات ورزشی، تاری به حداقل برسد.در بخش صوتی نیز دو بلندگوی 15 واتی صدای استریو را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. این سیستم صوتی همچنین از دالبی، DTS-HD و DTS Virtual:X نیز پشتیبانی می‌کند تا تجربه صوتی بی‌نظیری به بیننده منتقل شود.

تلویزیون هوشمند شیائومی

تلویزیون Redmi Smart TV X43 به اندروید TV 10 مجهز شده و از این رو با دستیار صوتی گوگل و Chromecast سازگاری دارد. شیائومی اپلیکیشن Mi Home را نیز روی این دستگاه نصب کرده تا بتوان از طریق آن همه دستگاه‌های هوشمند خانگی را کنترل کرد.

این تلویزیون شیائومی در کنار اندروید، رابط کاربری PatchWall را نیز در اختیار دارد تا قابلیت‌هایی همچون پیشنهاد هوشمند محتوا، جستجو، حالت کودکان و live TV را به کاربران ارائه دهد. شیائومی تلویزیون 43 اینچی Redmi Smart TV X43 را 390 دلار قیمت‌گذاری کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا