موبایل

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند GT Cyber با قابلیت های خاص

در سال‌های اخیر ساعت‌های هوشمند به دلیل توانایی آن‌ها در ترکیب ردیابی تناسب اندام، ارتباطات و زمان‌سنجی در یک دستگاه، به طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند. تعدادی از گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های جدید در MWC 2023 رونمایی شدند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ ساعت هوشمند GT Cyber ​​یکی از جدیدترین محصولات اضافه شده به این بازار است که پیچ و تاب منحصر به فردی را در مفهوم تسمه‌های قابل تعویض ارائه می‌دهد. برخلاف اکثر ساعت‌های هوشمند که به شما امکان می‌دهند بند‌ها را با رنگ‌ها یا مواد مختلف عوض کنید، ساعت هوشمند GT Cyber ​​دارای یک بدنه جداشدنی است که به شما امکان می‌دهد در عرض چند ثانیه ظاهر ساعت را کاملاً تغییر دهید.

طراحی ساعت هوشمند GT Cyber

این طراحی نوآورانه به این معنی است که در مجموع شش گزینه مختلف پوشش و بند موجود است که به مجموعه‌های Sport و Urban تقسیم می‌شوند. اولی دارای یک بدنه کامپوزیت تقویت شده با الیاف بادوام است، در حالی که دومی دارای پوشش های سرامیکی و فولاد ضد زنگ ممتاز است. صفحه‌های ساعت تعاملی بسته به این که روی چه پوششی ببندید تغییر می‌کند، و حتی اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، می‌توانید تاج را عوض کنید.

جدا از طراحی منحصر به فرد، ساعت هوشمند GT Cyber ​​دارای مشخصات چشمگیر است. این شرکت می‌گوید که دارای صفحه نمایش 1.32 اینچی AMOLED با وضوح 466 در 466 صفحه حساس لمسی است و 16 تست دوام را پشت سر گذاشته است. این ساعت هوشمند همچنین دارای ضد آب 5ATM است و عمر باتری آن تا 7 روز است.

رونمایی هوآوی از ساعت هوشمند GT Cyber با قابلیت های خاص

از نظر ردیابی سلامتی و تناسب اندام، Watch GT Cyber ​​دارای تمام مانیتورینگ TruSeen هوآوی، از جمله TruSleep است و طیف وسیعی از گزینه های تمرینی را ارائه می دهد. همچنین شامل تماس بلوتوث و دستیار مبتنی بر مچ است و می‌توان آن را با استفاده از پلتفرم Huawei Health با تلفن‌های Android یا iOS جفت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا