گیم

یوبی‌ سافت 9 بازی دیگر Assassin’s Creed را منتشر می‌کند

Assassin’s Creed یک فرنچایز اکشن ماجراجویی دوست داشتنی است که بیش از یک دهه است که وجود دارد و به نظر می رسد که یوبی سافت قصد کاهش سرعت را ندارد. طبق گزارش اخیر Insider Gaming، این ناشر در حال برنامه ریزی برای انتشار حداقل 9 بازی دیگر از Assassin’s Creed در سال های آینده است که شش بازی در حال توسعه است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ شرکت فرانسوی منتشر کننده بازی تا کنون 12 بازی Assassin’s Creed منتشر کرده است که اولین بازی آن در سال 2007 منتشر شده است. حدود 16 سال بعد، اولین بازی از این بازی ها Assassin’s Creed Mirage است که انتظار می رود در ماه آگوست منتشر شود. امسال. گفته می شود این بازی این سری را به ریشه های خود باز می گرداند و طرفداران بی صبرانه منتظر انتشار آن هستند. جالب اینجاست که به دنبال آن یک بازی Assassin’s Creed VR عرضه خواهد شد که در E3 معرفی و در همان سال منتشر خواهد شد. این کمی یادآور Valve است که دنباله VR Half-Life، Half-Life Alyx را منتشر کرد تا جذابیت خود را برای طرفداران VR خود حفظ کند.

بازی بعدی، Codename Red، قرار است در ژاپن نینجاها را به نمایش بگذارد و تمرکز زیادی روی مخفی کاری خواهد داشت. شایعه شده است که در سال 2024 منتشر می شود، پس از آن عنوان چند نفره Assassin’s Creed ‘Invictus’ در سال 2025 و Codename Hexe در سال 2026 منتشر می شود. Codename Jade نیز در حال توسعه است، اما تاریخ انتشار آن هنوز مشخص نیست.

اما این همه چیز نیست. طبق گزارش‌ها، یوبی‌سافت سه بازی دیگر از Assassin’s Creed را در مراحل برنامه‌ریزی دارد. هر یک از این بازی ها دارای یک چرخش منحصر به فرد در فرنچایز و گیم پلی متفاوت از دیگر عناوین خواهند بود. به عنوان مثال، Project Nebula در هند، امپراتوری آزتک و مدیترانه اتفاق می افتد، در حالی که Project Raid یک بازی رایگان مبتنی بر PvE با حالت Co-op 4 نفره خواهد بود. Project Echoes یکی دیگر از عناوین چند نفره این فرنچایز است.

یوبی‌ سافت 9 بازی دیگر Assassin’s Creed را منتشر می‌کند

واضح است که یوبی‌سافت در Assassin’s Creed به صورت همه جانبه روی می‌دهد و طرفداران این سری چیزهای زیادی باید منتظر باشند. ناشر قصد دارد هر سال یک بازی جدید در این فرنچایز منتشر کند که هر ورودی اصلی به طور قابل توجهی با آخرین بازی متفاوت است تا همه چیز را تازه نگه دارد. با وجود بازی‌های زیادی که در حال توسعه هستند، زمان هیجان انگیزی است که یکی از طرفداران Assassin’s Creed باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا