فناوری اطلاعات

جهان پس از هوش مصنوعی و بحران حذف مشاغل بررسی می گردد

در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳جهانِ پس از هوش مصنوعی و بحران حذف مشاغل مورد بررسی قرار می گیرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از پارک فناوری پردیس، در رویداد دو روزه ایستگاه آینده که برای سومین سال متوالی در نمایشگاه اینوتکس با حضور حدود ۴۰ متخصص در حوزه‌های مختلف دانش و فناوری، پیامدهای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی برگزار می‌شود، آینده متأثر از فناوری‌های جدید مورد بررسی قرار می گیرد.

گسترش فناوری‌های دیجیتال، بازسازی جهان فیزیکی با فناوری‌های نو، تغییرات فناورانه در بدن و ذهن انسان و اثرات فناورانه در یکپارچه شدن محیط‌ زیست، محورهایی است که در قالب سخنرانی و پنل توسط کارشناسان و آینده‌پژوهانی از ایران و جهان به آنها پرداخته خواهد شد.

همچنین نمایش فیلم‌های مستند با موضوعات اشاره شده نیز در برنامه‌های این رویداد قرار دارد. ایستگاه آینده امسال از دریچه دو عنوان اصلی هوش مصنوعی و زندگی دیجیتال به آینده نگاه کرده و از این طریق به دگرگونی شرکت ها و زندگی ها می پردازد.

در روز اول با مرور فناوری هایی مانند بلاکچین و واقعیت افزوده به شکل گیری زندگی های مجازی پرداخته شده و گذری به اقتصاد این حوزه و قیاس میزان گردش مالی فضای مجازی و حقیقی پرداخته می شود.

در روز دوم نیز به چالش هایی که هوش مصنوعی از طریق دگرگونی دنیا و حذف شغل های فعلی، از جمله برنامه نویسان ایجاد می کند، پرداخته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا