فناوری اطلاعات

سازمان نصر البرز برای اولین بار در استان، رویداد روز فناوری اطلاعات را برگزار می کند

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در نظر دارد با حمایت اعضای خود، ارکان دولتی ، متولیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر بخشهای تولیدی و خدماتی فعال در استان البرز، برای اولین بار در استان البرز، همایشی ویژه ای تحت عنوان فناوری اطلاعات را برگزار کند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نصر البرز؛ حمید قنبریان علویجه ، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز از اولین رویداد بزرگ فناوری اطلاعات همزمان با زاد روز دانشمند برجسته کشور محمد بن موسی خوارزمی خبر داد و گفت: همانطور که مستحضر هستید ۲۲ تیر ماه 1402، زادروز این دانشمند گرانقدر ایرانی به نام روز ملی فناوری اطلاعات نام گذاری شده است که، به همین مناسبت ، سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در نظر دارد با حمایت اعضای خود، ارکان دولتی ، متولیان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر بخشهای تولیدی و خدماتی فعال در استان البرز، ضمن بزرگداشت مقام این چهره ارزشمند کشورمان، برای اولین بار در استان البرز، همایشی ویژه ای تحت عنوان فناوری اطلاعات را برگزار کند.

وی افزود: در این همایش، مباحث به روز این صنعت و چشم انداز آن را در اقتصاد دیجیتال کشور و همچنین مفاهیم اقتصاد دیجیتال که رفته رفته در یک روند تکاملی در عرصه فناوری اطلاعات مبتنی بر دسترسی و استفاده بیشتر از داده های انواع شبکه ها از سالها پیش در بسیاری از کشورها شکل گرفته مطرح خواهد شد.

قنبریان با بیان این که، اقتصاد دیجیتال خود در زمره اقتصاد دانش‌بنیان قرار می گیرد خاطرنشان کرد: اقتصاد دیجیتال بر مبنای تولید، توزیع و کاربرد هر چه بیشتر از دانش بوده که می‌توان بارها و بارها آنرا مصرف ، دستکاری، باز تولید و بهینه سازی کرد و پس از هر بار، رشد بیشتری داشته و ارزشمندتر از قبل شود؛ بدون آنکه به منابع آیندگان و محیط زیست دست درازی شده باشد.

رییس سازمان صنفی رایانه ای استان البرز تصریح کرد: این اتفاق خوب جز با اهمیت دادن بیشتر به موضوعات فناوری اطلاعات و خلاقیت و کارآفرینی در این حوزه اتفاق نخواهد افتاد. به همین دلیل این روز که به عنوان نماد فناوری اطلاعات در تقویم کشورمان درج شده است، نشانه ای جهت یادآوری این مهم به همه دست اندرکاران این صنف و صنعت می باشد.

وی در پایان یادآور شد: این مهم اتفاق نخواهد افتاد مگر با همکاری و همراهی در راستای اشتراک گذاری منابع و ظرفیتهایی که هر کدام از ما در این حوزه در اختیار داشته و داریم. لذا شعار ما در این روزاین است که، دست به دست هم دهیم به مهر، کشور خویش را با رونق اقتصادی و اشتغال مولد کنیم آباد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا