فناوری اطلاعات

فراخوان شرکت در رویداد سرمایه‌گذاری دیجیتال سریلانکا ۲۰۲۳

فراخوان شرکت در رویداد سرمایه‌گذاری دیجیتال سریلانکا ۲۰۲۳ منتشر شد که در این رویداد بیش از ۱۰۰ سرمایه‌گذار خارجی از کشورهای مختلف جهان حضور خواهند داشت.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از  ایسنا،حوزه‌های تمرکز این رویداد موضوعاتی مانند فین‌تک، ادتک (تکنولوژی آموزشی)، امنیت سایبری، کشاورزی و سلامت الکترونیک را دربرمی‌گیرد.

در دنیای امروز، رویدادهای ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری دیجیتال، راهی برای گسترش شبکه شخصی متخصصصان و علاقه‌مندان و ایجاد مشارکت با سایر افراد است. شرکت در رویدادهایی از این دست، متخصصصان و علاقه‌مندان را به یک مکان حرفه‌ای هدایت می‌کند که در آنجا فرصت ملاقات، یادگیری و حتی همکاری با بازیگران اصلی صنعت، توسعه‌دهندگان، طراحان، سرمایه‌گذاران و پیشگامان کریپتو یا بلاکچین را خواهند داشت.

همچنین به غیر از به ‌دست آوردن بینش بهتر، شرکت کنندگان در رویدادهای این چنینی می‌توانند دیدگاه گسترده‌تری در مورد این فناوری‌های نوظهور به دست آورند. همچنین می‌توانند در مناظره‌ها و بحث‌های زنده شرکت کرده و از این فرصت برای رشد بیشتر استفاده کنند. ضمن اینکه شرکت کنندگان ممکن است در یکی از این رویدادها راه حلی را بیابید که به پیشرفت کسب و کار آنها کمک کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، علاقمندان برای حضور در رویداد سرمایه گذاری دیجیتال سریلانکا ۲۰۲۳ و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۳۵۳۱۰۱۴ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا