فناوری اطلاعات

مایکروسافت اج، ابزار هوش مصنوعی DALL-E-Powered را به دسکتاپ می آورد

مایکروسافت قبلاً Bing Image Creator مجهز به هوش مصنوعی را به موتور جستجوی خود، Bing و Microsoft Edge معرفی کرده بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این ابزار جدید از نسخه پیشرفته مدل DALL∙E از OpenAI استفاده می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا با توصیف آن با کلمات خود تصویری ایجاد کنند.

این ویژگی اکنون در نوار کناری Edge موجود است و استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. کاربران می توانند تصاویر مورد نظر خود را برای استفاده در پست های رسانه های اجتماعی، ارائه ها یا اسناد دانلود کنند. مایکروسافت اج برای دسترسی به این ویژگی، کاربران باید به صورت دستی آن را به نوار کناری خود اضافه کنند. به گفته مایکروسافت، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد تصاویری که کاربران می توانند در روز ایجاد کنند وجود ندارد.

با این حال، این شرکت در حال آزمایش الگوهای استفاده برای بهینه سازی تجربه مشتری برای ویژگی Image Creator است. علاوه بر Image Creator، مایکروسافت چندین ویژگی دیگر را به Edge معرفی می‌کند، از جمله ابزار Drop، یک نوت بوک شخصی که بین دستگاه‌ها همگام‌سازی می‌شود، و «ضرورت‌های مرورگر» که بدافزار را اسکن می‌کند.

«ضرورت‌های مرورگر» در حال حاضر فقط در نسخه‌های با دسترسی اولیه در دسترس است. راه های مختلفی برای تولید تصاویر وجود دارد، از جمله سایت سازنده تصویر Bing مایکروسافت، DALL-E OpenAI، و تولید کننده تصویر داخلی Bing Chat. Midjourney یک راه عالی دیگر برای انجام این کار است.

با این حال، ادغام این ویژگی در نوار کناری Edge، استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. ویژگی Image Creator به عنوان راهی برای ایجاد تصاویر خاص برای پست های رسانه های اجتماعی، نمایش اسلایدها و اسناد تبلیغ شده است. ادغام این ویژگی در نوار کناری Edge باعث می شود تا کاربران در دسترس تر باشند. این شرکت در حال آزمایش برای بهبود عملکرد ویژگی و اطمینان از تجربه بهینه مشتری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا