موبایل

تولید انبوه گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ تایید شد

طبق گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ در ماه آگوست (مرداد-شهریور) از گوشی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ رونمایی خواهد کرد. در همین رابطه، یکی از سایت‌ها خبر از آغاز تولید انبوه گلکسی زد فولد ۳ داده است. گفته می‌شود میزان تولید این گوشی حدود یک سوم پرچم‌داران مرسوم مانند سری گلکسی S است که این موضوع به قیمت بسیار بالای گوشی‌های تاشو و فروش پایین‌تر آن‌ها برمی‌گردد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ با این حال، سامسونگ پیش‌بینی کرده که گلکسی زد فولد ۲ نسبت به نسل قبلی فروش بیشتری خواهد داشت. گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ فروش ۳ میلیون گلکسی زد فولد ۳ و ۴ میلیون گلکسی زد فلیپ ۳ را به‌عنوان هدف خود تعیین کرده است. اگرچه تولید انبوه گلکسی زد فلیپ ۳ هنوز آغاز نشده، اما احتمالا طی چند روز آینده فرایند تولید این گوشی هم کلید می‌خورد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی زد فولد ۳ از نمایشگر بیرونی ۶٫۲ اینچی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد و در بخش داخلی آن هم نمایشگر ۷٫۵ اینچی ۱۲۰ هرتزی با رزولوشن QHD+ تعبیه شده است. به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت این گوشی، زیر نمایشگر قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار می‌توانیم به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم.

از نظر دوربین هم گفته می‌شود در بخش فوقانی نمایشگر بیرونی دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی قرار دارد و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم زیر نمایشگر تاشو تعبیه شده است. همچنین سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین‌های اصلی انجام وظیفه می‌کنند. علاوه بر موارد اشاره شده، نباید داشتن گواهی IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را از قلم بیندازیم.

انرژی این گوشی از طرف باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و سرعت شارژ آن هم به ۲۵ وات می‌رسد. در رابطه با قیمت گلکسی‌ زد‌ فولد ۳ هنوز گزارش موثقی منتشر نشده اما احتمالا به زودی در این مورد هم اطلاعاتی فاش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا