گیمویدئو

باب اسفنجی و اسکایریم در فال گایز

بازی فال گایز (Fall Guys) از زمانی که رایگان شد تغییرات زیادی کرد. اول اینکه بازی به صورت فصلی شد و به شکل سرویس آنلاین در آمد. دوم اینکه شرکت‌های زیادی با شرکت سازنده این بازی همکاری کرده تا کرکترهای خود را وارد فال گایز کنند. این موضوع به نفع هر دو طرف شد. بازی فال گایز در حال حاضر طرفداران زیادی داشته و به همین دلیل به شهرت عناوین دیگر کمک می‌کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ اگر تا الان با این بازی آشنا نیستید، فال گایز یک عنوان بسیار خاص است. این بازی به نوعی حالت بتل رویال داشته و در انتها تنها یک نفر برنده است. با این حال تفاوت فال گایز با بازی‌های دیگر این سبک در اینجاست که بازی به صورت مرحله‌ای است. در هر مرحله چالش‌هایی در برابر بازیکنان قرار گرفته و با انجام آن‌ها شما به مرحله بعد صعود می‌کنید. چیزی که این بازی را بسیار جذاب کرد طراحی کرکترهای آن بود.

حال در فصل سوم قرار است کرکترهای بازی وارد جهان زیر آب بشوند. شما با فصل ۳ که چند روز آینده عرضه خواهد شد، وارد دنیای زیر آب شده و می‌توانید از جلوه‌های بصری جدید بازی لذت ببرید. حال یکی دیگر از کرکترهای محبوب دنیای سرگرمی نیز زیر آب زندگی می‌کند. در فصل جدید فال گایز ما شاهد لباس باب اسفنجی (Sponge Bob) برای کرکترهای داخل بازی خواهیم بود. فصل جدید بازی شامل همکاری با اسکایریم (Skyrim) هم می‌شود. به همین دلیل ما شاهد مواردی از این بازی نیز در فال گایز خواهیم بود.

نام فصل ۳ بازی فال گایز رازهای غرق شده (Sunken Secrets) است. شما در این فصل وارد دنیای بلستلنتیس (Blastlantis) شده و با چالش‌های بسیار زیادی روبرو خواهید شد. در این فصل چالش‌های جدیدی هم به بازی اضافه شده تا بازیکنان از روند فال گایز خسته نشوند. همینطور اینکه چندین حالت بازی جدید به فال گایز اضافه شده تا بازیکنان دوباره به چالش کشیده شوند.

در ۸ آذر رویداد جدید بازی فال گایز شروع شده که چندین چالش جدید با خود دارد. هر چالش نیز پاداش مخصوص خود را داشته که تعدادی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • Let’s Get Kraken Nickname – دارای ۱۰۰ امتیاز
  • Deep Sea Bean Nameplate – دارای ۲۰۰ امتیاز
  • ۲۰۰ Kudos – دارای ۴۰۰ امتیاز
  • Ancient Alloy Anchor Wearable – دارای ۶۰۰ امتیاز
  • Kraken Tentacles Pattern – دارای ۸۰۰ امتیاز
  • Golden Sands Anchor Wearable – دارای ۱۰۰۰ امتیاز

از ۱۰ آذر نیز بازیکنان می‌توانند لباس باب اسفنجی، پاتریک ستاره، آقای خرچنگ، سندی و اختاپوس را باز کنند. همینطور اینکه صدای گری (Gary) نیز در بازی قابل استفاده است. همینطور اینکه Emote جدیدی به نام Imaginaaation برای بازیکنان وجود خواهد داشت.

در بیانیه جدید فال گایز همکاری با اسکایریم و آلترامن (Ultraman) نیز ذکر شد. با این حال جزئیات زیادی از آن‌ها منتشر نشد. با این حال اینطور که به نظر می‌رسد موارد ظاهری زیادی از هر دو بازی در فال گایز وارد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا