فناوری اطلاعات

توئیتر نام های کاربری را به حراج می گذارد

به گفته ۲ منبع آگاه توییتر تصمیم داشته برای درآمد زایی نام های کاربری پلتفرمش را بفروشد.  این در حالی است که ایلان ماسک مالک جدید توییتر سعی دارد کسب وکار شرکت را احیا کند.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازمهر، به گفته این منابع، کارمندان توئیتر حداقل از ماه دسامبر ۲۰۲۲ درباره فروش نام های کاربری گفتگو هایی انجام داده اند.

مهندسان این شرکت درباره راه اندازی حراج های آنلاینی بحث می کردند که افراد در آنها می توانند برای خرید نام کاربری قیمت پیشنهاد دهند.

نام کاربری کلمات، اعداد یا مجموعه ای از کاراکترها است که هر حساب کاربری در پلتفرم با آنها شناسایی می شود.

هنوز مشخص نیست این پروژه اجرا شود و یا اینکه طرح مذکور برای نام کاربری تمام کاربران یا عده ای خاص اجرا می شود یا نه اما ماسک ماه گذشته اعلام کرد تصمیم دارد حساب های کاربری غیرفعال در توئیتر را حذف و ۱.۵ میلیارد نام کاربری را آزاد کند.

البته ممکن است فقط برخی نام های کاربری (مانند افراد بسیار مشهور، برندها و اسامی محبوب) ارزش داشته باشند.

این شبکه اجتماعی از زمانی که ماسک آن را خرید دچار بحران شده است. با توجه به قیمت بالایی که ماسک برای خرید پلتفرم (۴۴ میلیارد دلار) پرداخته، اکنون تحت فشار است تا از توئیتر درآمدزایی کند.

ماسک از زمان خرید شرکت تاکنون هزینه های توئیتر را کاهش و دستور اخراج کارمندان را داده است. از سوی دیگر او سعی دارد با شیوه های مختلف از توئیتر درآمد زایی کند و برای این منظور طرح حق عضویت را اصلاح و ارائه کرد تا کاربران برای دریافت برچسب احراز هویت هزینه پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا