موبایل

تایید رونمایی از Realme GT Neo 3T

در اوایل این ماه، متوجه شدیم که ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه GT Neo 3T است، زیرا این گوشی هوشمند توسط چند مقام صدور گواهی تایید شده است. در حالی که هنوز نمی دانیم GT Neo 3T دقیقا چه زمانی معرفی می شود، تیم جهانی Realme اعلام کرده است که این گوشی هوشمند به زودی عرضه می شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ پوستری که توسط Realme به اشتراک گذاشته شده است GT Neo 3T را نیز به ما نشان می دهد که به جای وسط مانند GT Neo 3، یک سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی دارد. همچنین می توانید ببینید که Neo 3T دکمه پاور را روشن کرده است قاب سمت راست آن، که بعید است به عنوان اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک دو برابر شود. به احتمال زیاد شاهد یک راه حل زیر نمایشگر مانند GT Neo 3 خواهیم بود، به این معنی که گوشی دارای صفحه نمایش AMOLED خواهد بود.

ریلمی هنوز هیچ مشخصاتی از GT Neo 3T فاش نکرده است، اما به لطف Geekbench، می دانیم که با تراشه اسنپدراگون 870، اندروید 12 و رم 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. اگرچه ممکن است گزینه های رم بیشتری نیز وجود داشته باشد.

انتظار می رود گوشی هوشمند یک صفحه نمایش ۶٫۵ داشته باشد به همراه ۲۵۶ گیگابایت ذخیره سازی  و یک دوربین اولیه ۶۴MP داشته باشد. گفته می شود تیرانداز سلفی از یک حسگر ۱۶MP استفاده می کند.

 

ترجمه: حمید حیدری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا