تکنولوژی

استارتاپ‌های هفتگانه انتخاب می‌شوند

به گزارش البرز فاوا نیوز؛ با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جشنواره وب و موبایل ایران، برترین استارتاپ‌های شاغل در گروه‌های ویژه انتخاب می شوند‌. گروه‌های ویژه به استارتاپ‌هایی اطلاق می شود که در هفت حوزه دارای اولویت بالا فعالیت می‌کنند.

ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به نیاز‌های دارای اولویت بالا در کشور در حوزه فناوری، هفت گروه تعریف کرده است که استارتاپ‌های فعال در این زمینه‌ها، در صورت انجام پروژه‌های شاخص، برابر مقررات از حمایت این ستاد برخوردار می شوند. این رقابت فرصتی است تا برترین‌های این هفت حوزه رقابت کنند.

اینترنت اشیاء، بلاکچین، تولید هوشمند(ERP)همچنین برترین استارتاپ‌های فعال در زمینه خانه هوشمند، شهر هوشمند، هوش مصنوعی و واقعیت گسترش یافته از جمله واقعیت مجازی و افزوده در این رقابت حضور خواهند یافت.

انتخاب و داوری این استارتاپ‌ها به صورت مشترک بین جشنواره وب و موبایل ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام خواهد شد. همچنین استارتاپ‌های منتخب در رقابتها از حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار می شوند.

علاوه بر این، تعداد قابل توجهی از حوزه‌های دیگر نیز برای حضور و انتخاب استارتاپ منتخب در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان می توانند جهت  کسب اطلاعات بیشتر به آدرس ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی به نشانی http://ictc.isti.ir مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا