موبایل

اپل پیشتاز بازار گوشی های هوشمند چین در ژانویه 2023

به نظر می رسد که بازار گوشی های هوشمند در چین در ابتدای سال 2023 شروع خوبی داشته است. این منطقه در ماه اول سال جاری شاهد فروش قوی بود و اپل در بخش گوشی های هوشمند پیشتاز شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموجاینا؛ بر اساس گزارش Counterpoint Research، ژانویه شروع خوبی برای سال 2023 در بازار چین بود. این درست پس از موج COVID-19 در دسامبر 2022 دنبال شد و همچنین حرکت خوبی را در سال جدید ثبت کرد. در ماه اول، فروش به سرعت هفته به هفته افزایش یافت و قبل از هفته سال نو چینی به بیش از 7 میلیون دستگاه رسید.

در این دوره، غول کوپرتینویی تاج و تخت خود را به عنوان برند برتر از نظر سهم فروش حفظ کرد. علاوه بر این، این شرکت همچنین نسبت به سال گذشته حدود 6 درصد رشد داشته است. در حالی که رشد کلی بازار در ماه ژانویه خیلی بیشتر از سال قبل نبود، اما با توجه به وضعیت بازار هفته های قبل، همچنان خبر خوبی است. افزایش فروش همچنین نشان می دهد که بازار گوشی های هوشمند در چین در حال بهبودی پس از آخرین شیوع ویروس کرونا است.

اپل پیشتاز بازار گوشی های هوشمند چین در ژانویه 2023

علیرغم روند مثبت تا کنون، صنعت هنوز مطمئن نیست که فروش قوی در ماه اول ادامه خواهد داشت یا اینکه آیا واقعاً یک بازار در حال بهبود را نشان می دهد. تحلیلگران بر این باورند که بازار ممکن است پس از افزایش تقاضا تا پایان فصل سال نو چینی رونق داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا