ویدئو

تریلر پلنگ سیاه در Marvel’s Avengers

شرکت بازی‌سازی اسکوئر انیکس از بسته‌ی دانلودی جدید بازی اونجرز با حضور پلنگ سیاه رونمایی کرده است. از حضور پلنگ سیاه در بازی خبر داشتیم و تریلر جدید منتشر شده از این بسته‌ی دانلودی رایگان، برای اولین بار گیم‌پلی و طراحی‌های واکاندا را نشان می‌دهد.

فناوری برتر دیجیتال؛ اوایل امسال، استودیو «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynamics)، برنامه‌ی خود را برای عرضه‌ی محتوا و آپدیت‌های چند ماه بعد بازی اونجرز اعلام کرد. برنامه‌ای که از طریق آن جزییات بیشتری از جمله اضافه شدن شخصیت «هاوک‌آی» در بازی مشخص شده بود. به‌تازگی کریستال داینامیکس بخش جدیدی از نقشه‌ی راه آینده‌ی بازی Marvel’s Avengers را اعلام کرده است که از طریق آن می‌توانیم به نکات جالبی از جمله جزییات مختلف اضافه شدن شخصیت محبوب «پلنگ سیاه» (Black Panther) به فهرست شخصیت‌های بازی پی ببریم.

ما از قبل هم می‌دانستیم که «پلنگ سیاه» قرار است به بازی اونجرز اضافه شود اما اکنون اطلاعات جدیدی از داستان و محتوای بسته‌ی الحاقی او آگاه شده‌ایم که با نام «نبرد برای واکاندا» (War for Wakanda) عرضه خواهد شد. همان‌طور که نام این بسته‌ی الحاقی نشان می‌دهد، قرار است منطقه‌ی واکاندا به بازی اضافه شود. با اضافه شدن واکاندا، بازیکنان می‌توانند در این منطقه کاوش کنند و با شخصیت‌های جدیدی روبه‌رو شوند که بارزترین این شخصیت‌ها «پلنگ سیاه» یا همان «بلک پنتر» خواهد بود که می‌توانید با او بازی را تجربه کنید.

در جریان تریلری که از بازی نشان داده شد، ما برای اولین بار شخصیت‌هایی مثل «شوری»، «دورا میلاژ» و همچنین شخصیت منفی اصلی این بسته‌ی الحاقی یعنی «کلاو» را مشاهده کردیم. طبق اطلاعات اعلام شده، کلاو برای تأمین و استخراج وایبرنیوم موجود در واکاندا کار می‌کند و این‌گونه تریلر بازی نشان می‌دهد، به نظر می‌رسد که هیچ‌چیز نمی‌تواند مانع تلاش او برای دستیابی به این منبع ارزشمند شود؛ حتی اگر کار او به قیمت راه انداختن یک انفجار بزرگ و آزاد کردن یک نگهبان غول‌پیکر در واکاندا باشد.

شخصیت پلنگ سیاه و بسته‌ی الحاقی «نبرد برای واکاندا» در ماه اوت به‌صورت رایگان برای بازی Marvel’s Avengers منتشر خواهد شد.

قبل از آن، بازیکنان یک مرحله‌ی داستان محور جدید در قالب مأموریت Cosmic Cube دریافت خواهند کرد. این مرحله‌ی چالش‌برانگیز اونجرز را به توندرا یخ‌زده خواهد برد، جایی که یکی از شخصیت‌های داستانی مارول یعنی «مونیکا راپاچینی» سلاحی قدرتمند خلق کرده که به او اجازه می‌دهد تا واقعیت را در اختیار و خواست خود بگیرد. این بسته‌ی الحاقی Villain Sector (نوعی مرحله‌ی ویژه در بازی اونجرز که برای مبارزه با دشمن خاصی تدارک دیده شده است) جدیدی را اضافه می‌کند که در آن با ماجرای شخصیت «هنک پیم» مواجه خواهید شد. از تاریخ ۲۲ ژوئن یعنی می‌توانید این ماموریت را دنبال کرده و به شکست دادن «مونیکا راپاچینی» و ارتشش مشغول شوید.

با این حال، متأسفانه هنوز اطلاعات جدیدی از اضافه شدن «مرد عنکبوتی» به این بازی اعلام نشده است. در گذشته بیان شده بود که قرار است مرد عنکبوتی در اوایل ۲۰۲۱ به این بازی اضافه شود. هرچند، حضور مرد عنکبوتی در این بازی در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن خواهد بود. با شواهد فعلی، به نظر می‌رسد که برنامه‌ی اضافه شدن مرد عنکبوتی با تأخیر مواجه شده و به زمان دیگری موکول شده است. به همین خاطر، باید همچنان منتظر بمانیم تا ببینیم اسکوئر انیکس در چه تاریخی از برنامه‌های خود برای اضافه کردن این شخصیت محبوب پرده‌برداری خواهد کرد. حتی شاید قرار باشد که او در جریان یکی از مراسم‌های آتی پلی‌استیشن رونمایی شود.

بازی Marvel’s Avengers در پاییز سال گذشته منتشر شد. اگرچه بخش داستانی با واکنش‌های مثبت برخی از طرفداران روبه‌رو شد، اما بخش چندنفره که تمرکز اصلی بازی روی آن انجام شده بود، نتوانست آن محتوای جذاب و تکرارپذیری را که بازیکنان مدنظر داشتند، ارائه دهد. همچنین وضع اجرایی بازی هم چندان جالب نبود و استودیو کریستال داینامیکس مجبور شد تا به‌روزرسانی‌های انبوهی را منتشر کند تا بلکه وضع آن بهتر شود. باید مشاهده کرد و دید که عرضه‌ی این بسته‌های الحاقی و محتواهای جدید چه تأثیری در آینده‌ی این اثر خواهد گذاشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا