فناوری اطلاعات

گیم پلی بازی Terminator Resistance، دنیای فیلم ترمیناتور در آینده

البرز فاوا نیوز؛ تقریباً از سال 2009 به بعد خبر از بازی سری فیلم های محبوب ترمیناتور نبود، اما یه مدتی می شود که ویدیو هایی از جدید ترین بازی از سری ترمیناتور با نام Terminator Resistance ( ترمیناتور مقاومت) پخش می شود.
این گیم پلی که مشاهده می کنید حدود 10 دقیقه از خط داستانی بازی می باشد.

داستان این بازی در بین فیلم های اول و دوم سری فیلم های ترمیناتور اتفاق می افتد، اما در زمان آینده زمانی که جان کانر رهبری جبهه انسان ها علیه ربات ها را برعهده دارد. شما در این بازی نقش یک سرباز را برعهده دارید که بعضی اوقات یک سری از مأموریت ها را به صورت مخفی و بعضی دیگر را به صورت گروهی و بدون هیچ مخفی کاری باید به سرانجام برسانید.
سیستم گیم پلی بازی بر اساس لوت کردن و به دست آوردن منابع می باشد. همانطور که در این ویدیو مشاهده کردید در گیم پلی بازی شاهد تغییرات بسیار خوبی چون بهتر شدن سیستم مأموریت ها و تیر اندازی اول شخص بازی و البته گرافیک بسیار عالی آن (به لطف موتور گرافیکی Unreal Engine) نسبت به نسخه های قبل هستیم.

بازی Terminator Resistance ساخته ی استودیوی Teyon در نسخه هایی برای پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس توسط Reef Entertainment در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) منتشر خواهد شد.

[aparat id=’KA04z’]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا