گیمویدئو

یوبی سافت بازی The Rogue Prince of Persia را معرفی کرد

یوبی سافت و توسعه دهنده Evil Empire بازی The Rogue Prince of Persia را برای کامپیوتر معرفی کردند و با دسترسی زودهنگام در My 14 راه اندازی خواهد شد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیماتسو؛ بازی The Rogue Prince of Persia تقریبا یک ماه دیگر و در تاریخ ۲۵ اردیبهشت به شکل ارلی اکسس ازطریق استیم منتشر می‌شود و هنوز زمان عرضه نسخه نهایی آن و پلتفرم‌های مقصد احتمالی دیگر مشخص نیست. تریلر بازی با صحنه‌های سینمایی آغاز می‌شود که در آن شاهد فرار شخصیت شاهزاده از تیرباران دشمنان هستیم و در انتهای تریلر هم بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی نمایش داده می‌شود.

نام بازی جدید شاهزاده آریایی، شاهزاده آریایی سرکش (The Rogue Prince of Persia) بوده که نام جالبی دارد. به دلیل اینکه این نام هم به سبک بازی اشاره داشته و تا حدی هم به داستان و شخصیت اصلی بازی اشاره دارد. بازی شاهزاده آریایی سرکش یک عنوان دشوار ولی سریع است. شما باید تلاش کنید در مبارزات و پلتفرمینگ این بازی مهارت پیدا کرده و در آن پیش بروید. همانطور که گفتیم بازی در سبک روگ لایک است و شما در هر دور از بازی می‌توانید توانایی‌های جدید و سلاح‌های مختلفی پیدا کنید.

نکته اصلی اینجاست که در سبک روگ لایک هرچه در مسیر بدست بیاورید نزد شما باقی می‌ماند. در نتیجه شما باید تلاش کنید تا موارد مختلف را بدست آورده و آن‌ها را ارتقاء دهید. در کنار آن چندین شخصیت مختلف در بازی وجود دارند که به شما در مسیر کمک خواهند کرد. هدف شما این است که پارس (Persia) را نجات داده و تبدیل به قهرمانی بشوید که همیشه کرکتر اصلی آرزوی آن را داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا