فناوری اطلاعات

قابلیت‌های جدید گوگل مپس، تضمین سفری راحتر

Google Maps یکی از محبوب‌ترین و اولین سرویس‌های نقشه موبایل است که به طور پیش فرض بر روی بسیاری از خودروها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. خبر خوب اینکه به زودی گوگل مپس قادر به نمایش اطلاعات بیشتری به رانندگان خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ یکی از قابلیت‌های جدیدی که به زودی به گوگل مپس اضافه می‌شود، نمایش اطلاعات درباره عوارض راه است تا رانندگان بهتر بتوانند هزینه سفر را برآورد کنند. این قابلیت همین ماه در دسترس کاربران ساکن ایالات متحده، هندوستان، ژاپن و اندونزی قرار می‌گیرد اما بعدتر در مناطق بیشتری ارائه خواهد شد.

قابلیت جدید بعدی که به گوگل مپس اضافه می‌شود، نمایش چراغ‌های راهنمایی و تابلوهای ایست است تا کاربران درک بهتری از میزان معطل شدن در ترافیک داشته باشند.

قابلیت بعدی اضافه شدن ظاهر یا نمای ساختمان‌ها است که پیدا کردن مکان‌ها را آسان‌تر و دقیق‌تر می‌کند. با این حال هنوز نمی‌دانیم این قابلیت جدید در کدام شهرها فعال می‌شود.

ظاهراً طی هفته‌ها و ماه‌های پیش رو مسافرت و مسیریابی با گوگل مپس بهتر و آسان‌تر از همیشه خواهد بود. البته گوگل به بهبود تجربه کاربران بر روی وسایل دیگری هم کار می‌کند و در آینده امکان استفاده از گوگل مپس بر روی ساعت‌های هوشمند اپل بدون وابستگی به گوشی‌های آیفون فراهم می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا