گیم

امسال نسخه جدیدی از سری بازی‌های Need for Speed عرضه خواهد شد

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که تولید و ساخت نسخه جدید از سری بازی‌های Need For Speed پس از وقفه‌ای کوتاه از سر گرفته شده و باید در سال 2022 میلادی منتظر عرضه آن باشیم. در این گزارش اطلاعات تکمیلی دیگری نیز در مورد این بازی منتشر شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ در سال 2020 اعلام شد که استودیو Criterion Games که سازنده اصلی سری بازی‌های Need for Speed محسوب می‌شود هم اکنون مشغول ساخت نسخه جدیدی از این بازی‌ها است. اما از آن زمان تاکنون جزییات تازه‌ای در مورد این بازی جدید اعلام نشد. همچنین در سال 2021 از سوی برخی از منابع خبری اطلاعاتی در دسترس قرار گرفت که نشان می‌داد استودیو Criterion ساخت بازی Need for Speed جدید را متوقف کرده تا به تولید بازی Battlefield 2042 کمک کند.

اما گزارشی که امروز در اختیار قرار گرفت نشان می‌دهد که بار دیگر مراحل ساخت این بازی از سر گرفته شده است و باید در سال 2022 میلادی منتظر انتشار این بازی جدید باشیم. در این گزارش آمده است که بازی Need for Speed در ماه نوامبر از سال جاری میلادی برای کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت منتشر می‌شود. به این ترتیب همچون بسیاری از دیگر دنباله‌های بازی، اکنون سری بازی‌های Need for Speed نیز به نسل جدید از کنسول‌ها مهاجرت کرده است و خبری از انتشار آن برای کنسول‌های نسل قدیم نخواهد بود.

این اطلاعات در حالی منتشر شده است که پیش از این از سوی EA اعلام شده بود که نسخه جدید از سری بازی‌های Need for Speed برای کنسول‌های نسل قبل همچون پلی استیشن 4 و Xbox One نیز منتشر می‌شود. به نظر می‌رسد EA پس از گذشت این یک سال تغییراتی در این تصمیم خود داده است؛ چرا که اکنون عنوان می‌شود این بازی جدید تنها در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و Xbox Series X|S قرار می‌گیرد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که به احتمال فراوان محیط و شهری شبیه به میامی به منظور روایت داستان و اتفاقات این بازی انتخاب خواهد شد و تیم ساخت این بازی در حال حاضر مشغول طراحی این شهر است. این موضوع تایید می‌کند که به احتمال فراوان بازهم شاهد استفاده از مسیرهای زیرزمینی در این بازی خواهیم بود. این گزارش نشان می‌دهد که این بازی جدید در ابتدا قرار بوده در سال 2021 منتشر شود اما EA عرضه آن را به زمان دیگری موکول کرده است.

با توجه به اینکه استودیو Criterion Games با ساختار بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین‌سواری آشنایی کامل دارد بعید به نظر می‌رسد که در مراحل ساخت این بازی با مشکلی روبرو شود. به همین دلیل انتظار می‌رود در ماه نوامبر شاهد انتشار نسخه نهایی از این بازی باشیم. در این گزارش اشاره‌ای به نسخه PC از این بازی نشده است اما با توجه به اینکه EA از این پلتفرم پشتیبانی کامل دارد و همچنین با سرویس Steam همکاری نزدیکی می‌کند، انتظار می‌رود این بازی در دسترس کاربران سیستم‌های خانگی نیز قرار بگیرد.

در سال 2020 و پس از اینکه چهار نسخه قبلی از سری بازی‌های Need for Speed توسط استودیو Ghost Games تولید شد، EA تصمیم گرفت وظیفه ساخت نسخه جدید از این سری از بازی‌ها را به استودیو Criterion Games بسپارد. آخرین نسخه از سری بازی‌های Need for Speed، نسخه بازسازی شده از بازی Hot Pursuit بود که در سال 2020 برای کنسول‌های نینتندو سوییچ، PS4 و Xbox One و همچنین سیستم‌های خانگی منتشر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا