موبایل

اپل واچ حرکات ورزش اسکی را با تصادفات رانندگی اشتباه می گیرند!

دستگاه‌های هوشمند اتفاقات شگفت‌انگیز فناوری مدرن هستند که می‌توانند معیارهای مختلف را با دقت قابل توجهی ردیابی کنند. با این حال، این راحتی گاهی اوقات هزینه دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ به عنوان مثال اپل واچ را در نظر بگیرید که باعث سردرد اسکی بازان شده است. نرم افزار موجود در ساعت گاهی اوقات یک سفر اسکی در سراشیبی را با تصادف اتومبیل اشتباه می گیرد و به طور خودکار 911 را شماره گیری می کند.

این به یک مشکل واقعی برای خدمات اورژانس تبدیل شده است که با زنگ های هشدار نادرست غرق می شوند، برای اسکی بازانی که مجبور به برخورد با یک همراه مزاحم مچ دست هستند و برای توسعه دهندگان نرم افزار در اپل که باید با یک موضوع دشوار و پیچیده مقابله کنند. . این سیستم که برای تشخیص سقوط و برخورد هنگام رانندگی، اسکی یا اسنوبورد طراحی شده است، شمارش معکوس را آغاز می کند که منجر به تماس خدمات اضطراری می شود. با این حال، کاربران ممکن است همیشه نتوانند به موقع به هشدارهای قبل از تماس واکنش نشان دهند و از برقراری آن جلوگیری کنند.

طبق یک مقاله اخیر در نیویورک تایمز، بخش خدمات اضطراری در شهرستان سامیت، کلرادو، 185 اعلان تصادف اشتباه را بین 13 تا 22 ژانویه دریافت کرد. طبق گزارش ها، اپل به این مشکل توجه کرده و در تلاش است تا آن را برطرف کند. یکی از سخنگویان این شرکت اظهار داشت: «ما آگاه هستیم که در شرایط خاص، این ویژگی‌ها ممکن است خدمات اضطراری را تحریک کنند، حتی اگر تصادف شدید خودرو یا سقوط شدید رخ نداده باشد. پیش از این، ویژگی تشخیص تصادف آیفون 14 نیز به دلیل تصادفات اسکی باعث آشفتگی زیادی برای خدمات اورژانس در ژاپن شد.

شایان ذکر است که در برخی موارد، ویژگی‌های هشدار اضطراری اپل واچ همانطور که در نظر گرفته شده بود عمل کرده و به خدمات اضطراری در مواقع اضطراری واقعی هشدار داده است. با این حال، داستان یک رهبر کلاس چرخش که ساعتش به اشتباه هشدار اضطراری را ایجاد کرد، پتانسیل فناوری را برای حل و ایجاد مشکلات برجسته می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا