موبایل

اپل واچ به دلیل نقض چندین پتنت مجرم شناخته شد

دعوای اپل و شرکت فناوری پزشکی، Masimo، سابقه طولانی دارد، اما اخیراً، دومی در سال 2020 ادعایی را مطرح کرد و به دنبال خسارت برای نقض حق ثبت اختراع بود. امروز، دادگاه اپل را مجرم شناخته و کمیسیون تجارت بین المللی ایالات متحده ممنوعیت واردات اپل واچ های سری 6 و بالاتر را بررسی خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ درست قبل از عرضه اولین ساعت اپل، این شرکت کوپرتینویی به دنبال همکاری با Masimo بود. اما مدیر عامل ماسیمو می گوید که هدف از این جلسه شکار برخی از کارمندان و استخراج اطلاعات و تخصص در مورد برخی محصولات ماسیمو بوده است. به طور دقیق تر، فناوری مدرن حسگر اکسیژن خون که در بیمارستان ها استفاده می شود.

با این حال، اپل در مدت کوتاهی پس از جلسه با مدیر ارشد پزشکی Masimo قرارداد امضا کرد. در نتیجه، Masimo در سال 2020 از اپل به دلیل نقض 10 پتنت مختلف Masimo شکایت کرد و خواستار ممنوعیت فروش اپل واچ در ایالات متحده شد.

هنوز یک تصمیم نهایی باید توسط USITC گرفته شود که کار دشواری خواهد بود. کمیسیون باید به دقت پالس اکسیمتر اپل و اجرای آن را بررسی کند و تصمیم بگیرد که آیا اپل از اسرار تجاری Masimo برای توسعه فناوری تلفن همراه استفاده کرده است یا خیر. USITC مستقل از دادگاه کار می کند، بنابراین ممکن است تصمیم دیگری بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا