کامپیوتر

سامسونگ لپ تاپ جدید گلکسی بوک 3 فوق سبک وزن را معرفی می کند

سامسونگ چند روز قبل برای رونمایی از سری گلکسی اس 23 اطلاعیه داد ولی به نظر می آید،  فقط این نیست و احتمالا یک لپ‌تاپ جدید گلکسی بوک نیز معرفی خواهد شد. جزئیات بیشتری در مورد هر کدام از گزینه‌ها وجود ندارد، اما واضح است که این گوشی‌ها پرچم‌داران جدید اندروید هستند، در حالی که گزینه لپ‌تاپ احتمالاً به سری آینده Galaxy Book 3 اشاره دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ انتظار داریم که گلکسی بوک 3 پرو و ​​پرو 360 و همچنین مدل جدید پریمیوم – گلکسی بوک 3 اولترا را ببینیم. پیش از این، Galaxy Book 2 Pro و Galaxy Book Odyssey در صدر قرار داشتند.

اندازه دقیق صفحه نمایش Ultra در حال حاضر مشخص نیست، اما گفته می شود که دارای صفحه کلید با اندازه کامل با numpad است و به احتمال زیاد دارای پردازنده نسل سیزدهم Intel Core خواهد بود. بر اساس شایعات، یکی از نکات کلیدی  آن طراحی سبک آن خواهد بود.

سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا ظاهرا سبک تر از لپ تاپ هایی مانند Dell XPS 15 و حتی Apple MacBook Pro خواهد بود. XPS یک لپ تاپ 15.6 اینچی است که بین 1.92 کیلوگرم تا 2.1 کیلوگرم (4.22-4.62 پوند) وزن دارد. مک بوک پرو در دو اندازه عرضه می شود: 14 اینچ (1.6 کیلوگرم/3.5 پوند) و 16 اینچ (2.1-2.2 کیلوگرم/4.7-4.8 پوند).

لپ تاپ های سبک تری در بازار وجود دارد، به عنوان مثال. یک گرم 17 اینچی ال‌جی تنها 1.43 کیلوگرم وزن دارد. و صحبت از عرضه مک بوک ایر 15 اینچی در سال آینده است. بنابراین این اولترابوک برتر جدید سامسونگ با رقابت سختی روبرو خواهد شد، بنابراین بهتر است چیزهای بیشتری نسبت به وزن سبک داشته باشد – سری جدید گلکسی بوک 3 باید در 1 فوریه در کنار سری گلکسی S23 رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا