تکنولوژی

نخستین پویش مطالعاتی زیست بوم استارتاپی برگزار می‌شود

نخستین پویش مطالعاتی زیست بوم استارتاپی به مناسبت هفته کتاب با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پویش مطالعاتی زیست بوم استارتاپی به منظور آشنایی فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری از چگونگی رشد، توسعه و نوآوری کسب و کارهای نوپا، هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب خوانی برگزار می شود و تا پایان هفته پژوهش یعنی اول دی ماه ادامه خواهد یافت.

بنیان‌گذاران و سایر فعالان استارتاپی می‌توانند با مشارکت در این پویش مطالعاتی، دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره کتاب‌های پویش را ارائه کنند و تجربیات خود را از میزان موثر بودن محتوای این کتاب‌ها در رشد کسب و کار خود با دیگران به اشتراک گذارند.

این پویش مطالعاتی توسط ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری استارتاپ کتاب پلاس به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی برگزار می‌شود.

مهدی محمدی دبیر  ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این مطلب، گفت:  این ستاد نخستین پویش مطالعاتی زیست‌بوم استارتاپی کشور را با همکاری استارتاپ کتاب پلاس و مشارکت ناشران موفق و به نام در حوزه کسب و کار و نوآوری برگزار می‌کند.

“انقلاب پلت‌فرم”، “مبانی بلاکچین”، “حرکت به سوی اقیانوس آبی”، “نوپای ناب”، “سختی کارهای سخت”،”راه‌انداختن کسب و کاری که هیچ راه ساده‌ای ندارد”، “راه اندازی کسب و کار”،” ۲۴ گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا”، “اقتصاد اشتراکی”، “اقتصاد چرخشی”، “اقتصاد صنعتی نسل چهارم” و “اقتصاد دیجیتال”، کتاب‌هایی هستند که برای این پویش انتخاب شده‌اند.

همچنین با راه اندازی پنل سازمانی کتاب پلاس از این پس هر سازمان، نهاد و یا شرکت به ویژه استارتاپ ها، شتاب دهنده ها و شرکت‌های سرمایه گذاری مخاطره پذیر می‌توانند به عنوان یک سازمان حامی کتاب از پلتفرم کتاب پلاس برای کارکنان و حتی مشتریان خود بهره ببرند و باشگاه کتابخوانی سازمان خود را با برنامه‌های متنوع برای مخاطبان خود راه اندازی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا