موبایل

ارتقا دوربین آیفون 14 اپل

شاید هیجان انگیزترین شایعه در مورد سری اپل آیفون 14 این باشد که مدل های پرو در نهایت یک حسگر دوربین اصلی 48MP جدید دریافت خواهند کرد.

آیفون ۱۳ پرو و پرو مكس با حسگرهای اصلی بزرگتر و لنزهای تا حدودی سریع تر از پیشینیان خود آمدند و این ویژگی به گرفتن نور بیشتر از قبل کمک کرد. اندازه مدل پیکسل نیز بزرگتر شد و ویژگی های دوربین اولترا واید نیز بیشتر شدند.

همچنین ویژگی های نرم افزاری مانند Smart HDR 4 وجود داشت که به صورت جداگانه تمرکز بیشتری روی تک تک افراد یک قاب قرار میداد؛ علاوه بر اینها، ویژگی سبک های عکاسی فیلتر مانند، و حالت سینمایی را تنظیم می کند، که به شما اجازه می دهد به طور یکپارچه بین موضوعات مختلف در یک ویدئو سوئیچ کنید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ اگر چه اپل کسی نیست که درگیر ارتقا دادن ویژگی های خود باشد؛ در حالی که، آخرین گوشی ممتاز سامسونگ به نام Galaxy S22 Ultra دارای حسگر اصلی 108MP است و حتی جدیدترین گوشی های گوگل به نام پیکسل 6 مگاپیکسل بیشتری نسبت به سلف خود ارائه می دهند. بنابراین اپل حس کرده نیاز به ارتقاء سخت افزار دوربین خود دارد.

ترکیب جدید احتمالا در ماه سپتامبر اعلام خواهد شد و انتظار می رود مدل های زیر را داشته باشد: آیفون ۶٫۱ اینچی ۱۴، آیفون ۶٫۷ اینچی ۱۴ مكس، آیفون ۶٫۱ اینچی ۱۴ پرو، و آیفون ۶٫۷ اینچی ۱۴ پرو مكس.

 

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا