تکنولوژی

ویژگی جدید کلاب هوس

چت صوتی زنده کلوب هاوس ایده ای بود که به سرعت رقبایی مانند توییتر و ردیت آن را دنبال کردند. در حال حاضر، برنامه قرار است یک گزینه چت متنی برای افرادی که نمی خواهند در روم های چت صوتی صحبت کنند، اضافه کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ این برنامه در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده است که ویژگی جدیدی وجود دارد که به همه اجازه می دهد بتوانند به مکالمات زنده بپیوندند، چه از طریق صدا و چه با متن. علاوه بر این جدید به مجموعه ویژگی کلاب هوس لقب “چت در روم” داده است، و با شیوه ای مشابه زوم یا اسکایپ کار می کند.

در وبلاگ آمده است که این ویژگی برای به اشتراک گذاشتن جوک ها، درخواست آهنگ ها، یا ارسال ایموجی به عنوان واکنش به آنچه در مورد آن صحبت می شود هم مفید خواهد بود.

علاوه بر آن، ادمین های روم قادر خواهند بود پیام های چت را حذف کنند. اساساً سازندگان می توانند مدل هایی را تعیین کنند تا در صورت نامناسب بودن پیام ها، آن ها حذف شوند.

سازندگان توانایی غیر فعال کردن چت متنی در هنگام شروع یک اتاق صوتی جدید را نیز دارند. علاوه بر این، مخاطبان نیز قادر خواهند بود نظرات را در چت گزارش دهند و بازخوردهایی را به مدیران ارائه دهند، به طوری که چت متنی در امان باشد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا