کامپیوتر

مشخصات تبلت جدید اوپو

ارزان ترین نوع اوپو پد، همراه با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با هزینه فقط 365 دلاری و گران ترین نوع آن را با رم 8 گیگابایتی و ذخیره سازی 256 گیگابایتی تنها با قیمت 475 دلاری دریافت می کنید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ باتری 8300 میلی آمپری ویژگی شارژ سریع33 واتی اما هنوز به فاش کردن عمر دقیق باتری اوپو مانده است. تنها اشکالش این است که این تبلت با ColorOS12 می آید، که نسخه اولیه اوپو از اندروید 11 است، اما این باز هم یک مشکل در چین نخواهد بود.

در پشت، تبلت دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار یک فلش LED است. همچنین، اوپو پد دارای بلندگوهای چهارگانه با پشتیبانی از دالبی اتموس و صدور گواهینامه صوتی Hi-Res است. با توجه به طراحی عاقلانه آن، آیپد اپل الهام بخش اوپو پد بوده است.

در حال حاضر، اوپو نیز دو لوازم جانبی همراه با این پد آماده کرده است، اما آنها به طور جداگانه به فروش می رسد. قلم مداد اوپو پشتیبانی از 4096 سطح حساسیت به فشار و می تواند با آهنربا به تبلت متصل شود؛ همراه با شارژری که تا 13 ساعت عمر باتری را نگه می دارد.

قلم مداد اوپو حدود ۸۰ دلار در چین به فروش می رسد. مورد بعدی صفحه کلید است که می توانید با 65 دلار فراهم کنید. پد اوپو در چین از تاریخ 3 مارس در رنگ های سیاه و سفید و بنفش در دسترس خواهد بود. متاسفانه هنوز جزئیاتی در مورد انتشار بین المللی فاش نشده است، بنابراین تنها می توانیم امیدوار باشیم که این پد در آینده ای نه چندان دور به بازارهای دیگر راه پیدا کند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا