فناوری اطلاعات

توییتر دسترسی رایگان به داده‌ها را برای توسعه دهندگان ممکن می‌کند

توئیتر دیروز از ارائه دسترسی رایگان به داده‌های این شبکه اجتماعی برای کمک به برنامه نویسان و توسعه دهندگان برای طراحی ابزار و محصولات تازه خبر داد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از مهر، توئیتر امیدوار است این روند تازه به تولید محصولات تازه‌ای منجر شود که مکالمات آنلاین امن تر را ممکن کرده و مدیریت محتوا را در فضای مجازی تسهیل کند.

این اقدام بخشی از تلاش‌های روزافزون توئیتر در یک سال اخیر برای تمرکززدایی از این شرکت است. توئیتر قصد دارد از این طریق به کاربران کنترل بیشتری بر روی محتوای قابل مشاهده شان در فید توئیتر بدهد یا راه‌های تازه‌ای برای به اشتراک گذاری محتوا در سایت خود در دسترس قرار دهد.

تلاش برای افزایش دسترسی توسعه‌دهندگان توئیتر در حالی صورت می‌گیرد که توئیتر، فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی با انتقادهای جهانی در مورد اینکه چگونه الگوریتم‌های آن‌ها تنها برخی محتوای خاص را نشان می‌دهند و نقشی مخرب در جهت افزایش انتشار اطلاعات نادرست یا سخنان نفرت‌انگیز دارند، مواجه هستند.

از روز دوشنبه، توسعه‌دهندگان می‌توانند از طریق رابط برنامه‌نویسی کاربردی توئیتر (API) و بدون صرف هیچ هزینه‌ای به داده‌های حداکثر ۲ میلیون توییت در ماه دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا