موبایل

هواوی Mate 30 RS هواوی اسپرت امسال

البرز فاوا نیوز؛ قبل تر نیز در مورد احتمال ارائه شدن یک مدل از Mate با طراحی پورشه گفته بودیم. اکنون آشنا شوید با Porsche Design Huawei Mate 30 RS؛ این گوشی از همان سخت افزار موجود در Mate 30 Pro استفاده می کند.
طراحی این گوشی با مدل های دیگر سری Mate تفاوت دارد. به گونه ای که پنل پشتی متشکل شده از چرم و شیشه ی عمودی که ماژوال دوربین چهارگانه را در دل خود جای داده می باشد.

این گوشی مانند دو عضو دیگر خانواده ی Mate 30 از تنوع رنگی بدنه ی بالا بی بهره مانده و فقط در دو رنگ قرمز و مشکی به فروش می رسد.

سخت افزار ها از لحاظ طراحی یکسان بود و در سه گوشی سری Mate 30 با تکنلوژی 7 نانومتری ساخته شد می باشند. تراشه مورد استفاده متشکل از دو قسمت Cortex-A76 با سرعت 2.86 گیگاهرتز و Cortex-A55 برای کارهای روزمره با سرعت 1.95 گیگاهرتز (هر قسمت با 4 هسته ی پردازشی) می باشد.
هواوی یک مقداری در بخش حافظه ی رم مقداری تفاوت قائل شده و نسخه ی پورشه ی سری Mate 30 را با 4 گیگ حافظه ی بیشتر از نسخه ی Pro عرضه خواهد کرد.
دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی درون یک پنل 6.53 اینچی OLED با رزولوشن 2400×1176 قرار گرفته ی می باشد. صفحه نمایش این گوشی مانند نسخه ی Pro از طراحی WateFall با گوشه هایی با زاویه 88 درجه استفاده می کند.

Porsche Design Huawei Mate 30 RS فقط در نسخه ی 12/512 گیگابایتی عرضه می شود و قیمت آن چیزی در حدود 2100 یورو خواهد بود.

کاوری با بند چرمی برای کمک به استفاده ی راحت تر از این گوشی در حالت های مختلف.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا