گیمویدئو

بازی Nintendo Switch Sport برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی شد

نینتندو چندی پیش عنوان نینتندو سوییچ اسپرت (Nintendo Switch Sport) را برای کنسول خود معرفی کرد. این بازی در تاریخ ۹ اردیبهشت (۲۹ آوریل) عرضه خواهد شد. همچنین از تاریخ ۲۹ بهمن تا ۱ اسفند، یک نسخه آزمایشی آنلاین از آن منتشر خواهد شد. این نسخه آزمایشی به بهبود کیفیت بازی کمک خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ بازی نینتندو سوییچ اسپرت شما را مجبور به ورزش خواهد کرد. در این بازی ورزش‌های مختلفی مثل تنیس، بولینگ، والیبال، فوتبال و حتی شمشیر بازی وجود دارد. شما می‌توانید از کنترلرهای جویکان (Joycon) استفاده کرده تا در بازی برنده شوید. شما می‌توانید با حرکات خاصی که با کنترلر انجام می‌دهید به ضربه خود جهت بدهید. حتی می‌توانید کنترلر را به پای خود متصل کرده و با آن فوتبال بازی کنید.

این بازی به صورت چند نفره هم قابل بازی است. هم به صورت داخلی (Local) و هم به صورت آنلاین می‌توان بخش چند نفره را تجربه کرد. همچنین قرار است به زودی ورزش‌های جدیدی به این بازی اضافه شود. بخش آنلاین جذابیت به‌شدت زیادی داشته و شما را قطعا ترغیب به فعالیت بیشتر خواهد کرد.

یکی از نکات مثبت کنسول نینتندو سوییچ، کنترلر آن است. جویکان‌ها از کنترلر جدا شده و به دلیل حضور سنسور حرکتی از آن‌‌ها می‌توان برای بازی‌های حرکتی استفاده کرد. به طور کلی کنسول دستی نینتندو طرفداران بسیار زیادی داشته و به همین دلیل اینکه این شرکت تصمیم گرفته چنین بازی‌ را تولید کند، بسیار خوب است.

البته باید صبر کرد و دید که آیا می‌تواند این عنوان موفقیت لازم را کسب کند یا نه. عناوین ورزشی و به‌خصوص حرکتی به طور کلی با این مشکل مواجه هستند که کاربران به استفاده از آن‌‌ها ادامه نمی‌دهند. مثال اصلی هم دستگاه کینکت مایکروسافت است. این دستگاه با وجود اینکه پتانسیل به شدت زیادی داشت نتوانست آن‌طور که باید موفقیت لازم را کسب کند. به همین علت از چرخه تولید هم خارج شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا