فناوری اطلاعات

حیات یک مجموعه با حفظ محرمانگی اطلاعات آن محقق می شود

محمد علی زارعین رئیس کمیسیون افتا سازمان نصر استان البرزبا توجه به رشد صنعت IT در دنیا و به خصوص در ایران حفظ امنیت داده های افراد ، شرکت ها و دولت بسیار حائز اهمیت است

فناوری برتر دیجیتال به نقل از نصر البرز؛ ما امروزه از امنیت سایبری زیاد صحبت میکنیم چون حیات و زنده بودن یک مجموعه نیاز به حفظ محرمانگی اطلاعات در داخل آن مجموعه دارد ولی کمترین توجه و هزینه را برای آن میکنیم .

به طور مثال اگر شرکتی طراح خودرو است و بابت این طرح سال ها متخصین به صورت شبانه روزی کار کرده اند بعد از اتمام پروژه کسی به راحتی وارد شبکه و سرور شرکت بشود و آن طرح را به سرقت ببرد و از آن طرح در شرکت خودرو سازی دیگری استفاده کند و یا آن طرح را به فروش برساند شرکت خودرو سازی ضرر زیادی را متحمل میشود .

با توجه به نیاز استان البرز به عنوان یکی از استان های پیشتاز در صنعت کشور، ما در استان البرز با دعوت از نخبگان و متخصصین در حوزه امنیت سایبری بومی استان، کمیسیون افتا و امنیت شبکه نصر البرز را تشکیل دادیم، که اصلی ترین هدف کمیسیون ارتقای سطح آگاهی از خطرات امنیت سایبری و تدوین طرح و راه حل های جدید برای کمک به شرکت ها و سازمان می باشد.

شرکت در رویداد روز ملی فناوری اطلاعات از این نظر حائز اهمیت است که این رویداد یکی از مهمترین اطلاع رسانی های عمومی و جمعی در خصوص امنیت اطلاعات، هوش مصنوعی و فرصت های سرمایه گذاری در طرح های انفورماتیکی و سایبری می باشد.

بنابراین از تمامی فعالین و علاقه مندان به این حوزه دعوت میکنم در این رویداد بزرگ و باشکوه شرکت نمایند و با قدوم سبز خود زینت بخش محفل ما باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا