فناوری اطلاعات

دنیای امروز، دنیای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است

مهدی یوسف زاده مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز ضمن تبریک روز فناوری اطلاعات به فعالان این حوزه در استان البرز ، نامگذاری روز ۲۲ تیر ماه به عنوان روز فناوری اطلاعات را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: دنیای امروز دنیای توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات است و توسعه سکوهای اینترنتی، شبکه‌های اجتماعی و دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت همه لایه‌های زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از نصر البرز؛ ورود شرکت‌های دانش بنیان سرعت پیشرفت را دوچندان کرده و کشور با تلاش متخصصان و شرکت‌های فعال بخش خصوصی و همراهی دولت در مسیر پیشرفت در حوزه فناوری اطلاعات گام برمی‌دارد. توسعه در حوزه فناوری اطلاعات امروزه ملاک اصلی پیشرفت و توسعه کشورهاست و امروز توجه ویژه به اقتصاد دیجیتال در اهداف و چشم انداز دولت سیزدهم قرار دارد که تحقق آن در همراهی و همکاری فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است.

تصویب “آیین‌نامه حمایت از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین”، “آیین نامه حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال” همچنین “آیین‌نامه حمایت از آزادکاران فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال” از اقدامات اصلی دولت و بلاخص کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت در این حوزه بوده است، چون حمایت از کسب‌وکارهای حوزه فناوری اطلاعات و فعالان این حوزه و رفع موانع این عرصه همواره از الویت‌های اصلی دولت است.

روز فناوری اطلاعات و برگزاری همایش بزرگداشت این روز فرصت مغتنمی است تا با آشنایی هرچی بیشتر بازیگران عرصه فناوری اطلاعات استان با یکدیگر با همدلی و همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی مشکلات فعالان و ذی نفعان این حوزه برطرف گردد و گامهایی برای توسعه این بخش با نقش آفرینی تشکلهای صنفی این بخش برداشته شود.

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز به عنوان یکی از متولیان توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان، از همه فعالان ، علاقمندان و دلسوزان حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال استان البرز دعوت به عمل می آورد تا در اولین رویداد ملی روز فناوری اطلاعات استان البرز که به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان البرز در روز پنجشنبه ۲۲تیرماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در پردیس سینمایی اکو مال کرج برگزار می گردد ، حضور بهم رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا