تکنولوژی

برنامه اپل برای محصول جدید بعد از آیفون ۱۵

اکنون که اپل مراسم معرفی سری جدید آیفون ۱۵ را پشت سر گذاشته است، توجه همه به این جلب شده که این شرکت تا پایان سال، چه برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازایسنا، بر اساس جدیدترین شایعات، ممکن است خبرهای زیادی از سوی اپل در راه نباشد. مینگ چی کوئو، تحلیلگر شناخته شده محصولات اپل، اخیرا گفته است انتظار ندارد اپل تا پایان سال ۲۰۲۳، مک بوک یا آی پد جدیدی را معرفی کند. با این حال، این تحلیلگر، عرضه رایانه رومیزی مک جدید در سال میلادی جاری را منتفی ندانست. بنابراین، همچنان این احتمال وجود دارد که آی مک با تراشه ام ۳، ماه آینده با یک بیانیه مطبوعاتی در وب سایت اپل، معرفی شود. همچنین معلوم نیست که اپل بخواهد تراشه ام ۳ را در آی مک بکار ببرد. با توجه به این که هدست «ویژن پرو» اپل به تراشه ام ۲ مجهز است، ممکن است که اپل برای معرفی تراشه ام ۳، تا زمان رونمایی این هدست در اوایل سال ۲۰۲۴، دست نگه دارد. مانند سایر رایانه های رومیزی مک، مک مینی، مک استودیو و مک پرو، امسال به روز شده‌اند.

با توجه به این که اپل هفته گذشته مدل‌های جدید آیفون، اپل واچ و ایر پاد پرو را معرفی کرد، محصول و لوازم جانبی چندانی باقی نمانده است که اپل بخواهد تا پایان سال میلادی جاری، مدل جدید آنها را معرفی کند. انتظار می‌رود هوم پاد مینی جدید، اپل تی وی، ایرتگ و ایرپاد مکس در سال ۲۰۲۴ معرفی شوند.

بر اساس گزارش مک رومرز، اپل ممکن است اواخر امسال، خبرهای غافلگیرکننده‌ای داشته باشد، اما فعلا به نظر می‌رسد که تا پایان سال ۲۰۲۳، ترجیح می دهد ساکت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا