موبایل

آیفون 15 دارای Wi-Fi 6E خواهد بود

در حالی که هنوز چند ماه تا عرضه سری آیفون 15 اپل باقی مانده است، شایعات و گزارش های متعددی در مورد گوشی های هوشمند آینده منتشر شده است. اکنون، آخرین مورد، مشخصات جدید دیگری از آیفون 2023 را نشان می دهد. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ بر اساس یادداشت تحقیقاتی توسط تحلیلگران Blayne Curtis و Tom O’Malley، مدل های آیفون 15 دارای اتصال Wi-Fi 6E هستند. اما متأسفانه، مشخص نیست که آیا کل خط تولید دارای آخرین استاندارد شبکه خواهد بود یا اینکه فقط به نسخه های پیشرفته Pro محدود می شود. در حال حاضر، غول کوپرتینویی استانداردهای Wi-Fi 6E را در آخرین مدل‌های آی‌پد پرو خود و همچنین رایانه‌های شخصی مک بوک پرو و ​​مک مینی ارائه می‌کند.

از سوی دیگر، نسل فعلی سری آیفون 14 تنها از استاندارد Wi-Fi 6 قدیمی‌تر برخوردار است. برای کسانی که نمی دانند، این استاندارد روی باندهای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز کار می کند در حالی که Wi-Fi 6E روی باند 6 گیگاهرتز نیز کار می کند. این اجازه می دهد تا سرعت های بی سیم سریع تر، تأخیر کمتر و تداخل سیگنال کمتری داشته باشید. به عبارت دیگر، پیشرفت های مختلفی را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه می دهد. اگرچه، برای بهره مندی از مزایای Wi-Fi 6E، باید آن را با روتری که از آخرین استانداردها پشتیبانی می کند، متصل کرد.

این شامل روترهایی از مارک های شناخته شده مانند ASUS، TP-Link و Netgear می شود. جالب اینجاست که قبلاً شایعه شده بود که استاندارد Wi-Fi 6E در آیفون 13 و حتی سری آیفون 14 نیز ظاهر می شود. با این حال، از آنجایی که می دانیم این اتفاق نیفتاد، تغییر بهتری برای نسل بعدی آیفون 15 وجود دارد که از این فناوری اتصال بی سیم برخوردار باشد. اما به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین فعلاً این خبر را با کمی نمک در نظر بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا